|

تزریق پر و پیمون صبا راد که صورت استخونیش ریخت بهم / شوهرش از فیس خانم ناراضیه

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق ایرانی می باشد که حالا در اینستاگرام فعالیت و تبلیغات بسیاری دارد و اینبار با فیلرهای بسیار چهره خود را تپل کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه اونچه که حسابی بازارش داغه، اول عمل بینی هستش و بعد هم زاویه سازی و تزریق ژل. دو مورد دوم اونقدری بولد شده که حتی آقایون هم به شدت استقبال دارند و شاید باورتون نشه اما تعداد قابل لمس و تعجب آوری هستند که برای زیبایی هرچه بیشتر به سمت و سوی این ترفند ها میرن. البته ک باید گفت خب پیشرفت علم واسه همین موقع هاست دیگه! وگرنه اگه غیر این بود که خب چرا اصلا باید چیزی پیشرفت رو به جلو داشته باشه و تو هون دوره دویست سال پیش میموندیم دیگه! دویست سال پیش هم تو دویست سال قبلشون میموندن!!

استفاده از فیلر و عمل های زیبایی و ژل و بوتاکس و … به جهت رفع نواقص و یا برای زیباتر شدن قطعا تاثیرات خوبی میتونه داشته باشه و اونچه که مشخصه اینه که تو برخی از کشورها بیشتر استفاده میشه و تو برخی هم کمتر. همه اینها برمیگرده به سلیقه و ترند های جامعه که خب مثلا در حال حاضر تو هالیوود فیزیک لاغر برای بانوان مده و در ایران کمی تو پر تر رو میپسندند. همه اینها طبق افکار و سلیقه هستش که در این جامعه شکل میگیره و انجام کارهای زیبایی هم دقیقا به همین روند.

Untitled

بلاگر ها چجوری زیبا میشن؟ همینجوری هم فالوور جمع می کنند؟

اما در این بین تو چند سال اخیر با بولد شدن اینستاگرام و رشد بلاگرها، استفاده از موارد گفته شده خیلیم بیشتر شده چرا که لازمه دیده شدنشون این موارد هستش که انجام بدن و کمتر چهره نچرالی هستش که راحت پیجش بیاد بالا. به همین علت خب هم برای زیباتر شدن هرچه بیشتر خودشون (البته از نگاه خودشون) هم میرن انجام میدن و هم تبلیغ می کنند تا پول و درآمد مورد نیازشون هم دربیاد. از اونجایی هم که استقبال از این موارد تو کشور خیلی زیاده، در نتیجه میشه تبلیغ و درآمد خوبی از این راه داشته باشن و نتیجه ای رخ نمیده جز اینکه وقتی تو خیابون را میرید درصد بالایی یا عمل کرده هستند و یا چسب زده و ژلی و …!

اما جدا از اینکه گفتیم خیلیا هستند که شدن بلاگر و از را رسیدن واسه خودشون طرفدار جمع کردند، چهره هایی هم هستند که از قبل شهرت داشتند و حلا یا بازیگر بودن یا مجری و شاید هم همسر فردی مشهور و … که حال شدن بلاگر و تبلیغات میگیرن.

Untitled

سناریو سازی صبا راد واسه این تبلیغای سوزتی و قرتی ساز

تا به اینجا قطعا متوجه شدین که یکی تا این افراد چه کسی هستش و کسی نیست جز صبا راد مجری سابق تلویزیون برنامه "به خانه بر می گردیم" که چند سالی میشه بیخیال اجرا و تلویزیون شده و حالا می بینیم که در اینستاگرام به شدت گرد و خاک داره. البته که خانوم خانوما هواداران خاص خودشون رو هم دارند چرا که بسیار خوشرو هستند و خب از طرفی هم قبلا مجری بودن و محبوب. 

این روزها صبا راد بیش از 1 میلیون دنبال کننده داره اما باگ پیجش اینجاست که می بینیم به شدت تبلیغات داره. این شدتی که میگیم خیلی خیلیییی زیاده ها! در حدی که مثلا روزی سی چهل تا استوری میذاره و چندتای اولش سناریو سازی درمورد تبلیغشه و بعد هم یه هزار تایی معرفی داره! که خب این بیش از اندازه بودنش واقعا درست نیست و صدای خیلی از فالووراش هم در اومده.

تصاویری هم که تا به اینجا دیدین متعلق به تبلیغات صبا راد بود.

Untitled

صبا راد و اعتماد به نفسی که اعتماد به کف شده!

همونطور که دیدین معرفی در رابطه با یک کلینیک زیبایی بود. این در حالیه که خانوم خانوما ه کاری که شما به ذهنتون بیاد و نیاد رو بر روی چهره خود انجام داده! که خب این موضوع کاملا از کمبود اعتماد به نفس میاد و گاهی هم باعث نه تنها زیباتر شدن نیست، بلکه شاید چهره ای نه چندان طبیعی هم ساخته بشه که خیلی خوب نیست. همه اینها برمیگرده به سلیقه و تاثیرات روانی که بر روی افرا میذاره. چرا که فرد دیگه به این مسائل عادت کرده و دائما میخواد یه کار دیگه کنه تا اونچه که به عنوان قسمت منفی در چهرش می بینیه رو رفع کنه.

صبا بانو از ژل و بوتاکس و فیلر و عمل و برداشت خال و …گرفته تا دم به دقیقه رنگ مو عوض کردن و هاشور و کاشت ابرو و … انجام داده اند.

Untitled

و اما تعریفی که شاید هم ساختگی باشه برای اعتماد بیشتر به تبلیغات!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی