|

اتفاق عجیبی که تو استوری صبا راد افتاد و کَله خودشو کند؛ انتقاد تند مانی خان از خانوم

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق و بلاگر اینستاگرامیه که همیشه تبلیغ میذاره ها، اما اینبار یه جور این حرکتو زد که عجیب و باورنکردنی بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برخی از افراد هستند که از دیده شدن خوششون نمیاد اصلا ذاتا خیلی دوست ندارن تو جمع صحبت کنند و یا بیان و جلوی دوربین خوده خودشون باشن، چرا چون خجالت میکشن. مثلا من این مدلیم که میخواستم یه بلو بانک باز کنم ده بار جلوی دوربین گوشیم اون جمله مورد نظر رو گفتم و هی خندم میگرفت و آخرم به سختی تونستم جمله کوتاه رو به تهش برسونم. اما برخی هستند که اصلا میتونن بیان و جلوی دوربین واسه شما نقش بازی کنند. البته شغل بازیگری زمین تا آسمون با اینی که منظور نظر ما هست فرق داره و اون یه شغل و حرفه محسوب میشه که شما هنرش رو داری در قالب افراد قرار بگیری و اون کاراکتر رو به تصویر بکشی. اما چیزی که در این مطلب مورد نظره افرادیه که تو زندگی واقعیشون یه جور دیگه خودشون رو به ما نشون میدن و به راحتی میتونن چه جلوی رومون و چه از تو گوشی نقش بازی کنن.

مثلا صبا راد این چنین است. خانوم مجری سابق و بلاگر کنونی، نمونه ای بارز از این موضوع هستش که قبلنا در برنامه "به خانه بر می گردیم" مجری بود و حالا بلاگر شده و در مقابل دوربین گوشیش برای شما فالور عزیز صحبت میکنه. صبا راد صدای دلنوازی داره و اصلا به همین علت هم سوابق گویندگی و مجری بودن رو در کارنامه کاریش داره. این چهره که این روزها میون چهره های مشهور از دست بلاگرهای بسیار اکتیو و پر حاشیه محسوب میشه، از طریق همین فضا به حساب بانکی قابل توجهی رسید. میگین چطور؟ در ادامه مطلب همراه باشید تا تازه ترین ترفند خانوم خانوما رو بینید و هنگ کنید!

IMG_20230826_111614

اتفاق عجیبی که تو تبلیغات صبا راد افتاد! 

خب ترفند بلاگرا این مدلیه که میان و مثلا یه استایل زدن و یا لباسی رو تن بچشون میکنن و بچه رو جلوی دوربین به طور نامحسوس نشون میدن که بعدش فالوورا گیر بدن عه این لباسو از کجا خریدی؟ بعد بلاگر عزیز هم با کلی اصرار از طرف فالووراش، بیاد و پیج اون لباس رو بذاره و بگه من از اینجا خریدامو می کنم. البته که این یک نمونه مثال بود و هر چیزی میتونه رو میتونن این مدلی تبلیغ کنند.

اما صبا راد یه جور غلیظ تر این حرکتو میزنه. جوری که گاهی نه تنها سناریو جذاب نیست، بلکه به شخصه این حس رو میگیرم که به فکر میکنه با خردسالان طرفه! خب خانوم عزیز بیا و به راحتی تبلیغت رو بذار دیگه! این داستانای پیش پا افتاده چیه دیگه. 

صبا+راد+(2)

میگین چی؟ در ادامه ابتدا مشاهده می کنید صبا راد رو در حالی که مثلا داره تند تند حاضر میشه و یهو یه دایرکت براش میاد که میگه حتما میخواد برات طلا بخره و بعد میره سراغ تبلیغ طلا! اونم نه یکی دو تا استوری. بلکه چندین استوری میذاره تا نشون بده به طور کامل که بلللله این پیج چنین طلافروشیه خوبیه. جالبه که بدونید صبا راد برای هر یک استوری 15 ثانیه ای ویدیو هم مبالغی بسیار بالا هزینه دریافت میکنه!!

Untitled

Untitled

Untitled

صبا راد از ازدواج اولش راضی نبود در عوض ازدواج دومش شده کبوتر با کبوتر

صبا راد چند سالی میشه که با خواننده مشهور، مانی رهنما ازدواج کرده که البته همسر سابقش هم مجری مشهور بود اما حالا با آقای خواننده احساس خوشبختی بسیاری داره. صبا راد حتی همراه با همسرش دو سه سال پیش به ترکیه هم مهاجرت کرد اما خب خیلی زود برگشت خوردند و خیلیا بر این نظر بودند که چون اون تایم، تایمه رفتن ریحانه پارسا بود و حواشی که در رابطه با افراد مهاجرت کرده شنیده میشد، ایشون بار و بندیل رو بست و برگشت. برخی هم بر این نظرند که صبا را به دلایل شخصیت برگشته و ربطی به این موضوع نداشته. اما اونچه که از ازدواج دوم خانوم مجری امشخصه اینه که این زوج خیلی به هم میان و با احساسات و جنجالات هم سازگار هستند و روحیه ای شبیه به هم دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی