|

دختر هوادار ذوقیده از دیدن پریناز ایزدیار؛ حلقه اروپایی خانم چه رنگ و رخی داره

parinaz izadyar shayanews

پریناز ایزدیار بازیگر خوش فیس ایرانیه که هواداران بسیاری داره اما اینبار ظاهرا خانوم هوادار چهره ای بسیار زیباتر از پریناز داشت و سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگرانمون هستند به مانند خانوم لیندا کیانی و یا هانیه توسلی که نسبت به بیشتر مسائل در صفحه اینستاگرم واکنش دارند، اما برخی هم هستند به مانند خانوم پریناز ایزدیار که نسبت به کمتر موضوعی در اینستاگرام خود ری اکشن دارند اما در برخی مسائل حضورا خودشون رو نشون میدن و بولد میشن. مثلا اینکه در مراسم تشییع آتیلا پسیانی و همینطور تشییع داریوش مهرجویی، پریناز ایزدیار حضور داشت که خب این نشون میداد خانوم بازیگر حواسشون به همه چی هست اما ظاهرا علاقه ای به حاشیه سازی در کار خود ندارد.

تا به حال شنیدین جایی که جنجال باشه، حالا هر جنجالی چه از لحاظ لباس و استایل و چه از لحاظ جامعه و دولت، چه از لحاظ سینمایی و مافیاهایی که وجود داره و حتی روابطی که میون برخی بازیگران خانوم و آقا هست، و … هیچ کجا اسمی از پریناز ایزدیار نبوده و نیست که خب باعث شده تا این هنرمند کشورمون محبوب باشه چرا که همیشه سعی کرده میانه رو بمونه و کلا نه ازونور بوم بیوفته و به مانند خانوم ترانه علیدوستی صدای درآمدهای نجومیش در بیاد و نه ازینور بوم افتاده که بخواد در موضوعی دخالت کنه! قضاوت با ما نیست که کدوموش درست بوده و کدومش غلط، تنها چیزی که مشخصه اینه که این چهره به شدت کم حاشیه خودش رو نگه داشته که این میتونه خیلی سخت باشه!

Untitled

هوادارای که از نظر هوادارا، از پریناز ایزدیار زیباتر بود!

جالبه که پریناز ایزدیار از دست بازیگرانی هم محسوب میشه که خیلی زیاد اهل کاره. یعنی این مدلیه که اصلا نمیشه شما بالاخره یه فیلمی سریالی چیزی از ایشون در حال پخش نبینید. پریناز ایزدیار مثلا این مدلیه که یا یه سریال تو نمایش خانگی داره و یه دوتا فیلم هم بر روی پرده سینما. یا مثلا دیگه خیلی بازی نکنه اینجوریه که یدونه فیلمش تو سینما در حال پخشه!!!

البته که باید بگیم کمی هم مزاح کردیم و البته اغراق، اما در واقع پریناز ایزدیار که با بازی در سریال تلویزیونی "پنج کیلومتر تا بهشت" دیده و شناخته شد این روزها از درس هنرمندان پایه ثابت و به شدت با اعتبار در این عرصه می باشد که خیلیم زیاااااد بازی میکنه.

وی هواداران بسیاری دارد که در ادامه مشاهده می کنید این چهره رو در کنار یکی از طرفدارانش که انگاری به نظر برخی از کاربران خانوم هوادار زیباتر از پریناز بوده!

honarmandan_mashhor_s instagram 2023-10-21-12.12.117 story

پریناز ایزدیار نه تنها نچراااله، بلکه سلفی زومم میگیره!

پریناز ایزدیار رو همیشه با چهره ای بسیار زیبا شناخته ایم. خانوم بازیگر با وجود اینکه چهره ای نچرال دارند و به مانند خیلی از همکارانشون دست های فراوونی به چهرشون نبردن، اما با این حال واقعا جذابه و به خصوص اینکه در یکی از مراسمات سینمایی چتری زده بود.

آخه میدونید که مثلا خانوم بهنوش طباطبایی یه جور به طور کلللل کوبیدن و از نو ساختن که گویی این یک نفر، دو نفر هستش در این حد تغییر! در ادامه یه ویدیو از تغییرات وی مشاهده می کنید به عنوان مثالی بارز برای تغییر و البته نشون دادن پریناز خانوم.

جالبه واقعا که پریناز ایزدیار حتی از فیلترای اینستاگرامی هم خیلی استفاده ای نداره  یا شاید هم بشه گفت اصل استفاده نمیکنه. خانوم بازیگر ظاهرا اونقدری اعتماد به نفس دارند که از فیسشون در حالتی به شدت نزدیک از خود سلفی میگیرن و به اشتراک هم میذارن. در ادامه می بینید سلفی از پریناز بانو که خیلی زومه و اینجاست که باید گفت خب مگه مجبور بودید خانوم بازیگر؟

Untitled

حلقه میلیاردی پریناز ایزدیار چه رنگ و رخی داره!

همیشه حاشیه و جنجال ازدواج سلبریتی ها داغ بوده و هست. انگاری مخاطب علاقه وافری داره به اینکه بدونه دوم بازیگر ازدواج کرده و کدوم طلاق گرفته. کی با کیه و کی رو نمیکنه! در رابطه با پریناز ایزدیار هم این حواشی دیده و شنیده شد!

اما این حواشی از کجا قوت گرفته؟ به خاطره منتشر شدن دو تا عکس هست که این روزا تو تو مجازی داره میچرخه، حالا داستان این عکسا چیه؟ تو این عکسا خانوم بازیگر به زیبایی هر چه تمام تر دیده میشه و البته یه چیزی هست که حسابی تو این عکسا خودنمایی میکنه و به چشم میاد و اون هم حلقه ی دست خانوم خانوماست که یه انگشتر خیلی زیبا با نگین های براق هست و خیلی شبیه حلقه های ست نامزدیه و به همین خاطر خیلی ها این گمون توشون به وجود اومده که خانوم نامزد کرده در حالی که ایشون مجرد هستن و ازدواج نکردن و این خبر حاشیه ای بیش نیست و این انگشتر هم فقط یه اکسسوری معمولیه.

پریناز+9964

IMG_20230802_111003

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی