|

زیباترین کادوی روز مادر که تا به الان دیده شد رو شبنم قلی خانی به مادرش داد / مدل شده

SHABNAM-GHOLIKHANI SHAYANEWS

شبنم قلی خانی رو میشه از بی حاشیه ترین بازیگرها بشمار آوورد که خانوم بسیار طرفدار داره و حالا سوپرایز روز مادرش همه رو حیرون کرده از سادگی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبنم قلی خانی رو میشه از اون دسته از بازیگرایی بشمار آوورد که خانوم یه سری نقش های بترکون داشته ولی به خاطره کم حاشیه بودنش و به کلی دور بودنش از فضای حواشی اونطور که باید و شاید به چشم نیومده و بیشتر در سکوت پیش رفته و به این جایی که هست رسیده مثلا این روزا هم که کریسمس هست اشاره کنیم به یکی از نقش های به یادموندنی شبنم قلی خانی که اگر یادتون باشه ایشون نقش حضرت مریم رو بازی کرده که بود که بزرگترین دلیلی که این نقش به ایشون پیشنهاد شده بود چیزی نبوده جز معصومیت و آرامشی که چهره ی شبنم قلی خانی داره که در هر فیلمی که بازی میکنه این موضوع کاملا به چشم میاد.

یعنی چهره ی خاص و معصوم شبنم قلی خانی یه کاری میکنه که همیشه نقش زن های باوقار و محکم نصیب ایشون بشه و تا به حال در کارنامه ی ایشون نقش جلفی به چشم نخورده و هر چی بوده نقش های جدی با یه کاراکتر خوب بوده مثلا احتمالا یادتون باشه که در سریال "هشت و نیم دقیقه" شبنم قلی خانی نقش یه خانومی رو داشت که همسرش رو به تازگی از دست داده و زندگیش روز به روز با اتفاقات مختلفی که رخ میداد عجیب و عجیب تر میشد و ایشون توی این سریال مظلومیت رو در عین جدیت به تصویر کشید و خب یه عالمه به طرفدارهای خودش اضافه کرد. حالا در ادامه میخواهیم بیشتر راجبه این روزای خانوم بازیگر براتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

شبنم قلی خانی

سوپرایز روز مادر شبنم قلی خانی برای مادرش وقتی به دور از فخر فروشیه

این روزا خیلی از مراسم ها داره با زیاده روی و چشم و هم چشمی برگزار میشه یعنی افراد برای این که خودشون رو برتر و بالاتر از یه سری ها نشون بدن و یه جورایی فخر فروشی کنن توی برگزاری مراسمات مختلفشون یه مقدار اغراق رو چاشنیه کار میکنن که خب در این بین وجود اینستاگرام به این موضوع بیشتر دامن زده چون قبلا هر کسی هر کاری که میکرد فقط اطرافیانش متوجه میشدن ولی این روزا کافیه که یه عکس و یا فیلم در فضای مجازی از هر مراسمی منتشر کنید یه عالمه آدم میبینن و ممکن هم هست که در صورت خیلی لاکچری بودن و یا خیلی خز بودن وایرال بشه و اینطوری در نهایت معروف هم بشن که خب کیه که بدش بیاد!

ولی در این بین یه عده ای هستن که خب از پس این بریز و بپاش ها برنمیان و در نهایت حسرت میشه مهمون دل خونشون که خب در نهایت یه عده میگن اینایی که ندارن نیان اینستاگرام رو نگاه کنن تا ناراحت بشن ولی خب این موضوع مثل پاک کردن صورت مسئله هست و مثل این میمونه که بگن اونایی که پول ندارن نفس نکشن! در حالی که میشه اونایی که دارن رعایت کنن و این فرهنگسازی رو به جا بیارن که لازم نیست هر چیزی که توی زندگیشون هست ور بکنن تو چشم مردم.

شبنم قلی خانی

حالا هم که روز مادر و روز زن هست و خیلی ها توی فضای مجازی به عنوان کادو، طلا گرفتن و ازش رونمایی کردن که بگن بله اینجوریاست در حالی که خدا میدونه اصلا طلاشون فیکه یا واقعی چون بالاخره مجازی دروغ زیاد داره ولی در این بین شبنم قلی خانی روز مادر رو با انتشار این پست به مادرش تبریک گفت که توی اون هم شاهد هستیم که ایشون چقدر متین و زیبا کادوی زیباترش رو تقدیم میکنه به دور از اغراق و بسیار با اصالت.

به چشم اومدن خوشتیپی شبنم قلی خانی بعد از این که مدل شده

این روزا خیلی از افراد هستن که از پدر و مادرشون که قهر میکنن میرن و مدل میشن و این موضوع بسیار رایج و شایع شده حتی با وجود این که خیلی از این افراد اصلا صلاحیت این که مدل بشن رو ندارن ولی خب چه کنیم که استانداردی برای این موضوع توی کشورمون وجود نداره و حالا در این بین بازیگر ها هم خیلی هاشون به سمت مدل شدن میرن و در این بین تبلیغات انجام میدن تا با استفاده از شهرتشون درآمد زایی کنن که خب یه مقدار کمتر شده این موضوع و چند سال پیش تو اینستا خیلی بازارش داغ بود و یه گروه از بازیگرا بودن که برای هر مزونی میرفتن و مدل میشن که در این بین نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی دیگه خیلی از حد گذرونده بودن.

شبنم قلی خانی

ولی دیگه مدل شدن بازیگرا هم  خیلی شیک شده و برای هر کاری مدل نمیشن این دوستان، مثلا شبنم قلی خانی جدیدا برای یه برندهای مانتو مدل میشه که واقعا مانتوهاشون ظاهر و اونطور که پیداست کیفیت خوبی داره و این نشون میده که خانوم بازیگر براش مهمه که چه چیزی رو داره تبلیغ میکنه و رضایت فالووراش رو در نظر میگیره.

شبنم قلی خانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی