|

یاوه گویی تازه ساسی مانکن؛ دعوت از عمو پورنگ برای مبارزه در قفس

ساسی مانکن با انتشار یک پست در فضای مجازی و اینستاگرام از عمو پورنگ برای مبارزه در قفس دعوت کرد که با واکنش داریوش فرضیایی مواجه شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ساسان یافته یا همان ساسی مانکن خواننده مبتذل گویا همچنان علاقه داد با حاشیه سازی و بحث و کل کل با افراد معروف خودش رو بالا بکشه. افتضاح موسیقیایی اخیر او واکنش های تندی به همراه داشت و دایوش فرضیایی هم در صفحه شخصی خودش نسبت به شعر و ترانه مستهجن ساسی مانکن واکنش نشان داد از ساسی خواست تا در رویه خودش تجدید نظر کنه.

GAaeqEnXwAA2Zfo

البته مطابق انتظارها ساسان یافته با پررویی تمام جواب داریوش فرضیایی را داد و در صفحه اینستاگرام خودش نوشت:

دقیقا اینجا مشکل از خودِ توئه داداش. از وقتی من بچه بودم صدا و سیما دستته، نتونستی جوری تربیتشون کنی با برنامه هات که از این آهنگ‌ ها گوش ندن؟ پس سودِ تو چیه؟ پس چیکار میکنی؟

بابا بس کنید، اول که من گفتم کار مثبت ۱۸ هستش، دوم، باز من اومدم؟ چقدر نامردین شما، ۲ ساله من اهنگ نخوندم، یک بار فکر نکردین مشکل از خودتونه؟ ببین من هستم هر سال یک بار، تو هستی هر روز یک بار، بازی رو به من که نباید ببازی.

آقا من دیگه چه جوری بگم؟؟ آهنگ من مال بچه ها نیست!!!!! بچه‌ ی شما گوش میده؟ مشکل تربیت توئه نه من …

از  تو بعید بود، من اگه اندازه تو با بچه ها سر و کار داشتم الان ارتش داشتم، می گفتم بنشینید کل بچه های دنیا مینشستن.

تو بُرِشت کَره رو هم نمیبُره.

بعد از این حواشی عمو پورنگ دیگه پیگیر نشد و جوابی منتشر نکرد اما ساسی مانکن که انگار خودش دنبال حاشیه است گویا ول کن عمو پورنگ نیست و در جدیدترین پست اینستاگرامی به سبک ایلان ماسک و مارک زاگربرگ عمو پونگ را به مبارزه در قفس دعوت کرد.

ssd

واکنش جالب عمو پونگ به یاوه گویی های ساسی مانکن

داریوش فرضیایی واکنش درخور و شایسته ای به دعوت ساسی مانکن نشان داد و با بی تفاوتی و بی محلی از و این خواننده مبتذل با بولدزر رد شد.

عمو پونگ استوی منتشر کرد و نوشت: فقط هوا آلوده نیست خیلی از دست هاهم.....

ولش کن بابا چکار داری چایی رو بخور سرد نشه

ac6791e0-0f64-4298-9b11-5e0a87016df5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی