|

هدف بعدی بیت کوین کجاست؟

BITCOIN

پیش‌بینی بیت‌کوین با کاهش قیمت به منطقه حمایت 30000 دلاری ؟هدف بعدی بیت کوین کجاست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین با کاهش قیمت به سطح حمایت کلیدی 30000 دلاری مواجه شده است. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 30330 دلار معامله می شود. اخبار اخیر پیرامون بازار ارزهای دیجیتال شامل ادعای یک کاربر کوین بیس مبنی بر بسته شدن حساب توسط بانک آمریکا به دلیل تراکنش های بیت کوین است که توجه را به چالش های بالقوه ای که بانک ها در تطبیق دارایی های دیجیتال با آن مواجه هستند جلب می کند.

علاوه بر این، حکم قاضی تورس مبنی بر اینکه XRP در پرونده SEC در مقابل ریپل به عنوان یک امنیت در نظر گرفته نمی‌شود، از سوی تنظیم‌کننده‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است، که بیشتر پیشرفت‌های قانونی و نظارتی جاری در فضای ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کند. از آنجایی که بیت کوین در سطح 30000 دلار پشتیبانی می کند، سرمایه گذاران اکنون در مورد هدف بعدی حرکت قیمت بیت کوین کنجکاو هستند.

بانک آمریکا برای بستن حساب کاربر کوین بیس تحت بررسی است

پس از اینکه یکی از مشتریان کوین بیس نگرانی خود را در مورد بسته شدن حساب خود توسط بانک آمریکا به دلیل تراکنش های بیت کوین ابراز کرد، این بانک با انتقاداتی مواجه شد. برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase، به سرعت به این موضوع پرداخت و این سوال را مطرح کرد که آیا سایر کاربران با مشکلات مشابهی با بانک آمریکا مواجه شده اند یا خیر. مونیب علی، یکی از بنیانگذاران Stacks، یک پلتفرم قرارداد هوشمند بیت کوین، روز چهارشنبه در توییتر اعلام کرد که بانک آمریکا به طور ناگهانی حساب بانکی او را که به مدت 15 سال از آن استفاده می کرد، بدون ارائه هیچ توضیحی بسته است.

این اتفاق با واکنش‌های منفی علیه بانک مواجه شد. علی به شدت مشکوک است که استفاده از حساب بانکی برای خرید بیت کوین از طریق کوین بیس منجر به بسته شدن آن شده است. او در توییتی نوشت: «این جنگ علیه بیت کوین و کریپتو است».

در پاسخ به پرسش آرمسترانگ، چندین نفر تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند، اگرچه برخی ادعا کردند که با هیچ مشکلی مواجه نشده اند.

با این حال، تعداد قابل توجهی فاش کردند که بانک‌هایشان حساب‌هایشان را به دلیل تراکنش‌های بیت‌کوین بسته یا محدود کرده‌اند.

در نتیجه این احساسات منفی، بیت کوین روز شنبه با فشار نزولی مواجه شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده : عرفان واحدیان

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی