|

کاردانو قدم بزرگی برداشت؟

Cardano

یمت ADA ثابت مانده است، پس چه اتفاقی می افتد؟ گامباردلو، از علاقه‌مندان به کاردانو، پیش بینی جالبی در مورد قیمت کاردانو کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Cardano (ADA) در چند ماه گذشته در خط مقدم توسعه شبکه بوده است. این تعهد مستمر به توسعه بیشتر در بلاک چین منجر به رسیدن این شبکه به چندین نقطه عطف جدید شده است. با این حال، قیمت ADA ثابت مانده است، پس چه اتفاقی می افتد؟دن گامباردلو، از علاقه‌مندان به کاردانو و بنیان‌گذار Crypto Capital Venture، پیش بینی جالبی در مورد قیمت کاردانو کرد! گامباردلو در توییتی پیش‌بینی کرد که حداقل بالاترین قیمت برای کاردانو در چرخه صعودی بعدی ۷.۸۰ دلار خواهد بود. گامباردلو مدعی شد که با شکست بانک‌ها و سیستم‌های مالی، فرصت برای رشد ارزهای دیجیتال به‌وجود می‌آید. او معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال تا حدود یک سال دیگر رشد قابل توجهی را آغاز خواهند کرد. کاردانو از قیمت فعلی خود باید تقریباً ۲۴۰۰ درصد افزایش یابد تا به هدف گامباردلو برسد.

از طرفی کاردانو در جدیدترین گزارش هفتگی خود، Cardano builder Input Output Output Global (IOG) پیشرفت های ایجاد شده توسط بلاک چین را همانطور که در نسخه های جدید مشهود است، برجسته می کند. این هفته شاهد راه‌اندازی node v.8.1.2 بودیم، نسخه‌ای جزئی از گره Cardano که به‌روزرسانی‌هایی را برای مفسر Plutus به ارمغان می‌آورد. نسخه بتای اصلی پروتکل Mithril نیز راه اندازی شده است که یک گام مهم رو به جلو برای شبکه Cardano است. طبق به روز رسانی گزارش، تیم Mithril در حال نظارت بر شبکه است و پیش بینی می کند که در دوره بعدی کاردانو شروع به کار کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی