|

جذاب ترین سیگنال صعودی برای اتریوم!

Ethereum

حجم خروجی صرافی اتریوم به پایین ترین حد 6 ماهه رسید: یک سیگنال صعودی؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اتریوم [ETH] اخیرا کاهش قابل توجهی در جریان خروجی مبادلات داشته است. بر اساس داده‌های Glassnode، حجم اتریوم خارج‌شده از صرافی‌ها به کمترین میزان در شش ماه گذشته یعنی ۱۱,۰۶۲,۰۹۴.۶۸ دلار رسید. کاهش جریان خروجی صرافی اتریوم به عنوان یک سیگنال مثبت برای ارز دیجیتال تلقی می شود. این کاهش در جریان خروجی حاکی از کاهش فشار فروش است که معمولاً بیانگر یک علامت صعودی است. علاوه بر این، اتریوم از ابتدای سال تاکنون کاهش قابل توجهی در جریان ارز داشته که چنین توسعه ای می تواند به حرکت صعودی قیمت اتریوم در بازار نیز کمک کند.

در زمان انتشار، ETH با 0.83٪ کاهش در ارزش روزانه خود با 1863 دلار معامله می شد. اگرچه احساسات کلی بازار ضعیف به نظر می رسید، اما چندین شاخص وجود داشت که احتمال افزایش قابل توجه آلتکوین پیشرو را نشان می داد.

شرط بندی های صعودی بزرگ

طبق داده‌ها، معامله‌گران در مقایسه با گزینه‌های ارتباط با بیت‌کوین [BTC]  ETH بیشتری می‌خریدند. در نمودار زیر، نسبت قرارداد/ارتباط باز برای ETH 0.31 بود، در حالی که برای BTC، 0.45 بود. کاهش نسبت قرارداد/ارتباط معمولاً یک علامت مثبت در نظر گرفته می‌شود که نشان‌دهنده احساسات صعودی در بازار است.

علاوه بر این، علاقه باز بیشتر برای اتر در مقایسه با بیت کوین نشان داد که معامله گران انتظار نوسانات قابل توجهی در بازار ETH در مقایسه با بازار BTC دارند.

آیا نوسانات به نفع اتریوم عمل خواهد کرد؟

در گزارش اخیر، Fidelity Digital Assets بینشی از پتانسیل اتر در 12 ماه آینده ارائه کرده است. این شرکت دیدگاهی صعودی در مورد آلتکوین پیشرو برای کوتاه مدت، یعنی در سال آینده دارد. با این حال، با احتیاط بیشتری به چشم انداز میان مدت که یک تا پنج سال را در بر می گیرد، نزدیک می شود. با این وجود، Fidelity نسبت به چشم‌انداز بلندمدت اتریوم خوش‌بینانه باقی می‌ماند که بیش از پنج سال است.

شایان ذکر است که ارزش اتریوم از ابتدای سال 60 درصد افزایش یافته است. با توجه به پیش بینی بالا و معیارهای ذکر شده قبلی، افزایش نوسانات می تواند به نفع آلت کوین عمل کند.

Untitled

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی