|

در چه صورت با شیبااینو پولدار می شوید؟!

Shiba Inu

اگر SHIB دو صفر را حذف کند چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اینو (SHIB) از فوریه 2023 روندی نزولی داشته است. رمزارز محبوب با مضمون سگ با وجود بهبود جمعی بازار برای عبور از سطح مقاومت 0.000008 دلاری تلاش کرده است. با این حال، عملکرد ضعیف پروژه، سرمایه گذاران را از تلاش برای حذف چند صفراز قیمت دارایی منع نکرده است.

اگر Shiba Inu (SHIB) دو صفر را از قیمت فعلی خود حذف کند، به معنای واقی به رشد 9900 درصدی رسیده است. اگر سرمایه‌گذار بخواهد 1000 دلار SHIB را با قیمت‌های فعلی خریداری کند، حدود 128205128 توکن دریافت می‌کند. با توجه به اینکه SHIB تا 9900 درصد افزایش می یابد، همان سرمایه گذاری حدود 100000 دلار ارزش دارد.

اگر شیبا اینو دو صفر را حذف کند چند توکن برای میلیونر شدن لازم است؟

اگر SHIB دو صفر را از قیمت خود حذف کند، 1 میلیون دلار معادل 1282051282 توکن خواهد بود. قیمت این توکن ها در حال حاضر حدود 10000 دلار است. بنابراین، اگر پروژه بتواند دو صفر را از قیمت خود حذف کند، یک سرمایه گذار با تنها 10000 دلار می تواند با SHIB میلیونر شود.

اکنون سؤال این است که چگونه Shiba Inu (SHIB) می تواند دو صفر را از قیمت خود حذف کند. اولا، همانطور که در بالا ذکر شد، این پروژه در گذشته سودی مشابه 9900٪ داشته است. بنابراین، دستیابی به آن چیزی غیرممکن نیست. با این حال، سفر برای رسیدن به آنجا ممکن است به این سادگی نباشد. SHIB باید تقاضای سرمایه گذاران را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این پروژه در آستانه انتشار بلاک چین خود، Shibarium است که ممکن است موارد استفاده آن را افزایش دهد و در نتیجه تقاضا را افزایش دهد.

ثانیا، SHIB باید سطح گردش خود را به طور چشمگیری کاهش دهد. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Shibarium مکانیزم سوختگی جدیدی را معرفی خواهد کرد که می تواند تریلیون ها توکن را به صورت ماهانه کاهش دهد. با این حال، سوزاندن بدون تقاضا کمک زیادی به افزایش قیمت دارایی نمی کند. در زمان انتشار، شیبا اینو (SHIB) با 0.9 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته، با 0.00000780 دلار معامله شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی