|

خبری از بیت کوین و دوج کوین!

مدیرعامل بایننس: در واکنش به چند توییت ضد بیت‌کوین اظهار کرد به کف قیمت رسیدیم چون وقتی...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدیرعامل بایننس: در واکنش به چند توییت ضد بیت‌کوین اظهار کرد به کف قیمت رسیدیم چون وقتی سر و کله تیترهای ضد بیت‌کوین پیدا می‌شود، مطمئن میشوم که به کمترین قیمت بیت‌کوین رسیدیم. چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، از برخی صحبت‌های گمراه کننده در توییتر انتقاد کرد که ادعا می‌کنند بیت‌کوین حباب دارد.

ژائو به نقل از یک مقاله خبری با عنوان "آیا حباب بیت کوین در شرف ترکیدن است" اعلام داشت پس از هر افت ناگهانی قیمت بیت‌کوین دوباره سر و کله این دست مقالات و نوشته‌ها پیدا می‌شود. مدیر عامل بایننس ادامه داد که پس از ریزش قیمت بیت‌کوین منتظر چنین تیترهایی بوده و همواره بقیه از هر کاهش ظاهر می‌شوند. به‌نظر مدیرعامل بایننس چنین اخباری یک نشانه است چراکه خبر از این می‌دهد قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

 از طرفی دوج کوین و لایت‌کوین در بحبوحه درگیری با sec از بایننس حذف خواهند شد. در اقدامی غیرمنتظره از سوی بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، اعلام شد که این صرافی دو جفت‌ارز معاملاتی، دوج کوین و لایت کوین را از فهرست معاملاتی خود حذف خواهد کرد. به طور خاص، این جفت‌ارز‌های معاملاتی شامل معاملات آتی دائمی هستند که به استیبل کوین بایننس، BUSD مرتبط هستند. این اقدام قرار است از 24 آگوست در صرافی بایننس اعمال شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی