|

چه زمانی شیبا اینو به 2 سنت می رسد؟

چه زمانی شیبا اینو (SHIB) به 2 سنت می رسد؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شیبا اینو در حال حاضر با قیمت 0.000009361 دلار معامله می شود و حذف پنجمین صفربرایش دشوار است. SHIB در سال 2024 به سختی شاهد جهش قیمتی در سال جاری بود و در این مقطع عمدتاً به سمت عقب حرکت می کند. حرکت قیمت در حال آزمایش صبر سرمایه‌گذارانی است که می‌خواهند قیمت آن به مرز 0.01 دلار و فراتر از آن برسد. این توکن را تحت فشار دائمی برای عملکرد قرار می دهد زیرا بیش از یک میلیون سرمایه گذار در کانون توجه قرار دارد.

پس کی شیبا اینو تمام صفرهای خود را حذف می کند و 0.01 دلار را می شکند و به بالاترین سطح جدید 2 سنت (0.02 دلار) می رسد؟ در این مقاله، جدول زمانی را مشخص می کنیم که چه مدت طول می کشد تا SHIB به نقطه عطف 0.02 دلار برسد.

Shiba Inu دارای 1.3 میلیون سرمایه گذار در سال 2024 است و تعداد سرمایه گذاران اخیراً افزایش یافته است. اکثر سرمایه گذاران می خواهند زمانی که SHIB به نقطه عطف 0.01 دلار یا 0.02 دلار برسد، 1 میلیون دلار یا بیشتر به دست آورند. رسیدن SHIB به 2 سنت می تواند درآمدی متحول کننده برای بخش بزرگی از سرمایه گذاران ایجاد کند. با این حال، دوره انتظار برای وقوع این امر می تواند سال ها یا حتی دهه ها از امروز طول بکشد.

با این وجود، یک شرکت متریک و پیش‌بینی قیمت روی زنجیره، Telegaon اخیرا گزارش داد که SHIB ممکن است در طول عمر ما به 0.02 دلار برسد. به گفته Telegaon، شیبا اینو ممکن است در دهه آینده شروع به تجمع کند. پیش‌بینی قیمت نشان می‌دهد که SHIB ممکن است بین سال‌های 2035 تا 2040 از مرز 1 سنت عبور کند.

این شرکت پیش‌بینی می‌کند که Shiba Inu می‌تواند تا پایان دهه آینده در سال 2040 از 0.01 دلار عبور کند و به 0.02 دلار برسد. این حدود 16 سال از امروز است و مدت زمانی طولانی است که دارندگان آن را در سبد سهام خود نگه دارند.

علاوه بر این، هیچ تضمینی وجود ندارد که SHIB بتواند بین سال‌های 2035 تا 2040 یا هر زمانی برای این موضوع به 0.02 دلار برسد. بازار کریپتوکارنسی بسیار بی ثبات است و هر دو راه را کاهش می دهد و ضررهای شدیدی به سرمایه گذاران وارد می کند. توصیه می شود قبل از گرفتن موقعیت ورودی در SHIB تحقیقات کاملی انجام دهید و فقط آنچه را که می توانید از دست بدهید سرمایه گذاری کنید.

قاتلل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی