|

)عکس) حضور اسطوره پرسپولیس در دفتر ماجدی!

فرشاد پیوس گلزن افسانه‌ای پرسپولیس امروز در دفتر سرپرست جدید فدراسیون فوتبال حاضر شد.

لینک کوتاه کپی شد

اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس صبح امروز با حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال، به همبازی سابق خود در کسوت جدید، تبریک گفت؛ پیوس که در تیم ملی فوتبال ایران در سال 1994 با هدایت استانکو پوکله‌پوویچ، همبازی میرشاد ماجدی بوده، امروز حضور ماجدی را در کسوت سرپرستی ریاست فدراسیون اتفاق خوبی برای فوتبال ایران دانست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در دیدار این دو همبازی سابق در تیم ملی که حالا پیوس در کسوت مربی کار خود را دنبال می‌کند و ماجدی در عرصه مدیریت فعالیت دارد، اسطوره باشگاه پرسپولیس و برترین گلزن تاریخ این باشگاه به موضوع فرارنگی بودن میرشاد ماجدی اشاره داشت و از این بابت از وی قدردانی کرد.

نکته جالب‌توجه در میان گفتگوی صمیمی امروز دو ملی‌پوش سابق، بحث بی‌حاشیه بودن میرشاد ماجدی در دوران فوتبالی‌اش بود که فرشاد پیوس با اشاره به این مسئله این‌گونه صحبت‌هایش را ادامه داد که ماجدی نه در دوران بازی و نه در دوران مدیریت، کوچک‌ترین حاشیه را در بین اهالی فوتبال نداشته است.

پیوس در گفتگو با ماجدی ابراز امیدواری کرد که سرپرست جدید فدراسیون فوتبال بتواند با تکیه بر بی‌حاشیه بودن خود، فوتبال ملی را هم به ساحل آرامش برساند و در مبارزه با فساد موفق باشد.

در مقابل میرشاد ماجدی هم که قدردانی ویژه‌ای از حضور فرشاد پیوس در ساختمان فدراسیون فوتبال داشت و این‌گونه در صحبت‌هایش با همبازی سابق گفت که فوتبال ایران برای موفقیت به یکایک اعضای خانواده خود نیاز دارد و او نیز در کسوت سرپرست فدراسیون کارش را با تمام توان دنبال می‌کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی