|

گوهری گلر فیکس پرسپولیس؛ لک نیمکت نشین می شود؟

به احتمال زیاد یحیی برای بازی با مس رفسنجان لک را روی نیکمت بنشاند و گوهری گلر فیکس سرخ ها باشد

لینک کوتاه کپی شد

بعد از جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، گل‌محمدی به‌سراغ جذب حامد لک رفت و خرید جدید قرمزها که بارها علاقه‌اش به این تیم را نشان داده بود، در گام اول در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشید و با عکس‌العمل‌های خوب خود نقش مهمی در رسیدن این تیم به فینال داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان؛ در ادامه اما لک تبدیل به یک دروازه‌بان معمولی شد که در برخی مسابقات فوق‌العاده بود و در برخی بازی‌ها هم ضعیف. این فصل هم گلر اصلی قرمزها همین رویه را درپیش گرفته، به‌طوری‌که گل‌محمدی در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل تلاش کرد بیرانوند را به تیمش برگرداند و با محمدرضا اخباری و حتی رشید مظاهری هم برای قرمزپوش شدن مذاکره شد، اما درنهایت احمد گوهری از نفت آبادان جذب شد.

لک که این فصل کلین‌شیت‌های زیادی نداشته، در بازی قرمزها مقابل گل‌گهر هم با یک خروج اشتباه باعث باز شدن دروازه‌اش شد تا پرسپولیس نتواند گل برتری‌اش را حفظ کند و دو امتیاز مهم را در کورس قهرمانی از دست بدهد. حالا برخی‌ها پیش‌بینی می‌کنند گل‌محمدی که در نیم‌فصل اول و زمانی که رادوشوویچ هنوز این تیم را ترک نکرده بود در برخی بازی‌ها لک را نیمکت‌نشین کرد، به‌زودی این تصمیم را تکرار کند و گوهری را به میدان بفرستد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی