|

تصمیم جنجالی یحیی در مورد انتخاب گلر اول پرسپولیس!

عملکرد بد حامد لک در بازی اخیر پرسپولیس مقابل گل گهر، واکنش گل محمدی در نشست خبری پس از بازی را به همراه داشت.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرسپولیس که روی خروج اشتباه گلر اول تیمش بازی برده را با تساوی یک بریک عوض کرده بود، پس از پایان این مسابقه در خصوص تداوم نقطه ضعف حامد لک در خروج از دروازه و ضعف این گلر در بازی با پا که به این تیم ضربه زده است، گفت: "انتظار از حامد با توجه به علمکرد خوبی که در دو سال گذشته داشته زیاد است. خودمان هم انتظار دریافت چنین گلی نداشتیم و باید زودتر توپ را جمع می‌کرد."

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ در ادامه کاربران پرسپولیسی در فضای مجازی نیز علیه حامد لک و حتی داوود فنایی مطالبی منتشر کردند. یکی از نقاط قوت پرسپولیس در فصول گذشته، داشتن گلر آماده در قفس توری این تیم بود که با کلین شیت های متعدد، از ارکان مهم قهرمانی محسوب می‌شد. اما در این فصل او اشتباهات مهلکی مرتکب شده و نتوانسته است در حد انتظارات ظاهر شود.

شاید ابتدا تصور می شد فشار ناشی از مذاکرات یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند یا رشید مظاهری و محمدرضا اخباری عامل اصلی این نزول باشد اما با نظر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، احمد گوهری به عنوان گلر دوم به جای دروازه بان های سرشناس مورد اشاره خریداری و قرارداد حامد لک هم تمدید شد تا با خیال راحت تری تمرین و بازی کند که ظاهرا بی فایده بوده است.

پس از پایان بازی با گل گهر سیرجان پیشنهاداتی از سوی نزدیکان تیم به یحیی گل محمدی شد که در دیدار با مس رفسنجان از احمد گوهری گلردوم پرسپولیس استفاده کند تا تلنگری به حامد لک زده شود. این پیشنهاد اما با مخالفت سرمربی با تجربه پرسپولیس مواجه شد. شنیدیم یحیی گل محمدی به نزدیکانش گفته است: تغییر گلر اول در بازی سنگین مقابل تیم چهارم جدول ریسک بزرگی است. با نیمکت نشینی حامد لک و عملکرد ضعیف احتمالی احمد گوهری ممکن است هر دو گلر را از دست بدهیم. گوهری جوان ممکن است نابود شود و حامد را نیز در ادامه راه از دست خواهیم داد.

برهمین اساس یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است در دیدار حساس مقابل مس رفسنجان نیز بار دیگر به حامد لک اعتماد کرده و از او درون دروازه پرسپولیس استفاده کند.

احمد گوهری نیز همچون دیدارهای قبلی روی نیمکت و به عنوان ذخیره حامد لک در دیدار با مس رفسنجان حضور پیدا خواهد کرد. به نظر هم می رسد یحیی گل محمدی تصمیمی منطقی گرفته باشد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی