|

یحیی گل محمدی مهاجم اولش را انخاب کرد!

یک مهاجم ازبکستانی گزینه مدنظر پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس که با مشکل کمبود بازیکن در خط حمله مواجه است، قصد دارد با حضور یک بازیکن ازبکستانی این ضعف خود را برطرف کند. با مصدومیت عیسی آل کثیر، پرسپولیس حامد پاکدل را در خط حمله به کار گرفته و او به همراه مهدی عبدی مهاجمان تیم پرسپولیس در هفته‌های اخیر بوده است؛ با این حال یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس همواره بر نیاز جذب مهاجم جدید و خارجی تاکید کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ پرسپولیس در روز‌های گذشته سراغ بازیکنان خارجی رفت و حتی قرار بود یک مهاجم پرتغالی برای حضور در تمرینات سرخپوشان به تهران بیاید که این موضوع منتفی شد.

در تازه‌ترین تصمیم باشگاه پرسپولیس، یک مهاجم ازبکستانی مدنظر کادر فنی قرار گرفته است. گل محمدی هم جذب این بازیکن را مشروط به حضور در تمرینات و تایید فنی کرده است.

بازیکن جدید شیرزود تمیروف ازبکستانی است که قرار شده خودش را به کادر فنی باشگاه پرسپولیس معرفی کند. این بازیکن ۲۳ ساله است و ۱۸۰ سانتیمتر قد دارد. شیرزود با درخشیدن در پاختاکور نامش را سرزبان انداخته است. او قبل از پاختاکور برای تیم‌های زیر ۲۱ سال نسف قارشی و سپس مشعل بازی کرده است. تمیروف در سوپرلیگ ۲۰۲۱ ازبکستان طی ۱۸ بازی ۸ گل به ثمر رساند و به تیم ملی کشورش هم دعوت شد، اما برای بازی کردن در ترکیب ازبکستان کار دشواری دارد و یک بازیکن ذخیره به حساب می‌آید و هنوز بازی ملی انجام نداده است.

این بازیکن سابقه ۶ بازی در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد و از این حیث هم کارنامه درخوری دارد، ولی مشکل اینجاست که شیرزود یک مهاجم کلاسیک نیست. او وینگر راست است و در صورت نیاز می‌تواند در خط حمله بازی کند. اینکه یحیی بعد از این همه جست و جو به بازیکنی برسد که یک مهاجم کاملا تخصصی نیست هم از ابهامات چنین خریدی است. به هر روی قرار شده این بازیکن که در سایت ترانسفرمارکت رقم قابل توجه ۳۵۰ هزار یورو برایش درج شده، در تمرینات پرسپولیس شرکت کند تا اگر سرمربی این تیم رضایت داشت، آن وقت قرارداد نهایی امضا شود.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی