|

ستاره خط دفاعی بایرن مونیخ راهی اسپانیا می شود؟!

قرارداد آلفونسو دیویس در سال 2025 به پایان خواهد رسید.

لینک کوتاه کپی شد

بایرن مونیخ از حالا مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن را آغاز کرده است. با اینکه گفته می‌شود تنها امضای قرارداد باقی مانده اما گویا آینده برخی مدیران این باشگاه از جمله حسن صالح حمیدزیچ، تاثیر زیادی روی تصمیم این بازیکن دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ به نوشته فابریتزیو رومانو، مذاکرات بین بایرن مونیخ و آلفونسو دیویس بر سر قرارداد جدید ادامه دارد و به خوبی پیش می‌رود. در مونیخ خواهان ماندن دیویس هستند و او را یکی از چهره‌های پروژه خود در آینده می‌دانند. کمپ این مدافع چپ کانادایی نیز از سوی بایرن تضمینی درباره مدیران آینده این باشگاه می‌خواهد. قبل از امضای هر چیزی، دیویس منتظر نتیجه جلسه هیئت نظارت در روز سه‌شنبه می‌ماند. قرار است در این جلسه درباره آینده برخی مدیران بایرن مونیخ از جمله اولیور کان مدیر عامل و حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی تصمیم‌گیری شود.

همچنین درست است که رئال مادرید چندین بار در مقاطع مختلف شرایط آلفونسو دیویس را زیر نظر داشته است اما در حال حاضر هیچ صحبتی بین دو طرف وجود ندارد. لوس بلانکوس تاکنون هیچ پیشنهادی به این بازیکن 22 ساله نداده است. با این حال برخی دیگر از باشگاه‌ها پی‌گیر وضعیت دیویس هستند اما اکنون اولویت او، مشخص شدن وضعیت مدیران بایرن است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی