|

جانشین بوسکتس با بارسا قرارداد بست

اوریول رومئو اسپانیایی به باشگاه بارسلونا پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

با اعلام رسمی بارسلونا، اوریول رومئو با امضای قراردادی تا سال 2026 همراه با بند آزادسازی 400 میلیون یورویی از ژیرونا به این باشگاه پیوست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ رومئو که در سال 2004 کار خود را در لاماسیا شروع کرده بود و در فصل 11-2010 نیز اولین بازی خود برای تیم اصلی را زیر نظر پپ گواردیولا انجام داد. او در پایان همان فصل به چلسی پیوست و در اولین فصل حضورش در جمع آبی‌های لندن موفق به کسب لیگ قهرمانان اروپا شد. پس از آن نیز در چند انتقال قرضی، حضور در والنسیا و اشتوتگارت را تجربه کرد. 

در نهایت رومئو در سال 2015 در یک انتقال دائمی چلسی را به مقصد ساوتهمپتون ترک کرد تا اینکه در سال 2022 با پیوستن به ژیرونا، به لالیگا برگشت. این هافبک 32 ساله فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی ژیرونا بود و با 3042 دقیقه، یکی از بیش‌ترین دقایق بازی را نسبت به دیگر بازیکنان این تیم داشت. حال او اکنون پس از 12 سال به بارسلونا بازگشته است.

موندو دپورتیوو گزارش داده مبلغ این انتقال در حدود 4.5 میلیون یورو است و همچنین به ادعای جرارد رومرو، این بازیکن اسپانیایی در بارسلونا درآمدی کم‌تر از 3 میلیون یورو در سال خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی