|

چرا نکونام نمی گذارد استقلال سرپرست دار شود؟

درشرایط کنونی نداشتن سرپرست در بازی‌‌های لیگ برتر جلوه مطلوبی برای باشگاه استقلال نخواهد داشت

لینک کوتاه کپی شد

علی سامره هنوز به سرپرستی تیم استقلال بازنگشته و درحالی که طی روزهای اخیر خبرهایی درباره حل مشکل آقای سرپرست به گوش می‌رسید اما همچنان بازگشت این چهره به استقلال قطعی نشده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایران ورزشی؛ شاید بعد از دوجلسه‌ای که میان مدیریت و سرمربی ابتدا میان گوش شکسته‌ها و بعد از آن به میزبانی پیشکسوتان استقلال برگزار شد، این ذهنیت تقویت یافت که جواد نکونام شروطی که برای بازگشت علی سامره به استقلال لحاظ کرده را به حالت تعلیق درخواهد آورد اما خبرهایی که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد نشان می‌دهد جواد نکونام درآخرین صحبت‌هایی که با علی خطیر داشته، بازهم خواسته‌های قبلی خود را تکرار کرده است.

در تازه‌ترین صحبت‌هایی که میان خطیر و نکونام شده، سرمربی استقلال باز هم همان شروط قبلی خود را مطرح و از خطیر خواسته از روابطش استفاده کند تا درخواست‌هایش برآورده شود. خطیر هم به نکونام اعلام کرده در این راستا تلاش‌هایش را به کار خواهد گرفت تا شاید خواسته سرمربی استقلال برآورده شود اما مدیرعامل استقلال تضمینی نداده که بتواند به طور قطع آنچه آقای سرمربی خواسته را به انجام برساند.

با توجه به اینکه نتیجه اقداماتی که خطیر در راستای عمل به خواسته‌های نکونام انجام خواهد داد روشن نیست و هراحتمالی وجود دارد، باید همچنان موضوع بازگشت علی سامره به استقلال را حل نشده بدانیم تا اینکه در روزهای آینده خبرهای تازه‌تری درباره این ماجرا به بیرون از باشگاه استقلال درز کند.

آنچه مسلم است درشرایط کنونی نداشتن سرپرست در بازی‌‌های لیگ برتر جلوه مطلوبی برای باشگاه استقلال نخواهد داشت و این مشکل باید برطرف شود. بدون شک اگر خطیر نتواند درخواست نکونام را به هردلیل اجابت کند، سرمربی آبی‌ها باید از مواضع خود عقب‌نشینی کند و منافع باشگاه استقلال را درنظر بگیرد.

در روزهای اخیر بیش از آنچه تصور می‌شد موضوع بازگشت سامره به تمرینات استقلال پیچیده شده است و این ماجرا نباید عامل ایجاد تنش‌های تازه میان مدیریت و سرمربی باشد. نکونام که پذیرفته در جلسه مشترک با علی خطیر شرکت کند و این روزها فضای مجازی و هواداران استقلال را حامی خود می‌بیند باید توجه داشته باشد که ممکن است در همیشه روی یک پاشنه نچرخد و درطول فصل اتفاقاتی رخ دهد که برخلاف محاسباتش باشد. بنابراین او باید در راستای تعامل بیشتر با مدیران باشگاه قدم بردارد تا این مشکلات جزئی تبدیل به بحران نشود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی