|

نکونام برای بازی با پرسپولیس برنامه ویژه ای دارد!

حضور یامگا در خط حمله استقلال موجب شد تا وضعیت جدیدی در آرایش تیمی استقلال دیده شود.

لینک کوتاه کپی شد
دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در شرایطی برگزار شد که در این دیدار آرتور کوین یامگا در جناح راست تیم استقلال دائما جای خود را با مهرداد محمدی عوض می‌کرد و سعی داشت در فاز هجومی بیشتر به استقلال کمک کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ بازیکنی که در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوست و در اولین بازی برای استقلال مقابل ذوب آهن توسط فرهاد مجیدی نوک پیکان خط حمله را در اختیار گرفت و توانست در همان بازی قدرت گلزنی‌اش را به رخ بکشد

یامگا که در دو فصل بیست و یکم و بیست و دوم لیگ برتر جزو گلزنان برتر این تیم به شمار می‌رفت حالا با توجه به کمبود مهاجم و غیبت قایدی و محبی در خط حمله استقلال نظر جواد نکونام را برای حضور در جمع بازیکنان جلوی تیم جلب کرده است.

حرکت‌های چپ و راست و نفوذهای ناگهانی یامگا با قدرت حمل توپش در کنار مهرداد محمدی در مصاف با مس رفسنجان توان این تیم در جناح راست را تقویت کرد.

به نظر می‌رسد جواد نکونام برای بازی‌های حساس پیش رو به ویژه دیدار دربی در نظر دارد روی زوج مهرداد محمدی و آرتور کوین یامگا برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشد تا از جناح چپ خط دفاعی تیم پرسپولیس بیشتر به این تیم ضربه بزند.

ناگفته نماند؛ مهرداد محمدی تا قبل از مس رفسنجان در جناح چپ استقلال بازی می‌کرد و گلی که در دیدار مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند روی نفوذ این بازیکن از بال چپ به درون محوطه جریمه تیم خوزستانی بود اما این بازیکن در دیدار مقابل مس رفسنجان کاملاً به راست رفت و کنار یامگا زوج خطرناکی را به وجود آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی