|

پاییز سخت پرسپولیس؛ 11 بازی تا آخر آذر

پرسپولیس از روز پنج شنبه تا روز 28 آذر 11 مسابقه برگزار خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 تعطیلی‌های بی‌دلیل لیگ باعث شده مسابقات از این به بعد بسیار فشرده‌تر برگزار شود. به همین دلیل پرسپولیس دو ماه طاقت‌فرسا در پیش دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، بعد از پایان تورنمنت چهارجانبه اردن و بازگشت تیم ملی به ایران، مسابقات لیگ از سر گرفته می‌شود. از آنجا که در هفته‌های گذشته لیگ چند بار بی‌جهت تعطیل شد و روزهای زیادی از دست رفت حالا مسابقات در ادامه فشرده‌تر برگزار خواهد شد.

این فشردگی برای تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند بیشتر است. به عنوان مثال پرسپولیس از روز پنج شنبه تا روز 28 آذر 11 مسابقه برگزار خواهد کرد. یعنی 11 مسابقه در 60 روز که می‌شود در هر 5 و نیم روز یک مسابقه!

از آنجا که پرسپولیس هم در لیگ برتر مسابقه دارد و هم در لیگ قهرمانان آسیا، هم آبان‌ماه برای این تیم پر از بازی‌های سخت و دشوار است و هم آذرماه. اولین بازی از این 11 بازی، بازی با پیکان است که قرار است روز پنج‌شنبه برگزار شود.

اما آبان با بازی مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان در تهران شروع می‌شود. پس از آن به ترتیب بازی با ملوان در انزلی، صنعت نفت آبادان در تهران، استقلال تاجیکستان در دوشنبه و سپاهان در اصفهان است.

در آذرماه روزهای سخت‌‌تری در انتظار پرسپولیس خواهد بود. دو بازی اول پرسپولیس در این ماه مقابل النصر عربستان در ریاض و الدحیل قطر در تهران است. پس از آن نوبت بازی با هوادار در تهران است و سپس بازی مهم مقابل استقلال در دربی فرا می‌رسد. آخرین بازی پاییزی پرسپولیس هم در اهواز مقابل استقلال خوزستان است.

انجام 11 بازی تا پایان پاییز قطعا کار سخت و طاقت‌فرسایی است. این تیم همین الان 4 بازیکن مصدوم دارد. برگزاری این تعداد بازی در زمان کم و انجام مسافرت‌های زیاد و بازی در زمین چمن‌های متفاوت می‌تواند تعداد بیشتری مصدوم روی دست پرسپولیس باقی بگذارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی