|

خشم اوکراینی‌ها از مافیا و یوفا

رسانه های اوکراین انتقاد شدیدی از عملکرد مانزانو داور اسپانیایی در دیدار شب گذشته میان اوکراین و ایتالیا داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

اگر اوکراین می توانست مقابل ایتالیا پیروز شود، مستقیما به یورو راه پیدا می کرد اما پس از تساوی در بازی شب گذشته باید به پلی آف امید ببندد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ خیل مانزانو داور اسپانیایی در آخرین لحظه بازی شب گذشته، پنالتی مشکوک کریستانته روی مودریک را نگرفت که اوکراینی ها به شدت به این صحنه معترض بودند. در حقیقت داور ویدیویی در این صحنه ترجیح داد که درخواست بازبینی را از داور نداشته باشد. 

نشریه اوکراینی اکس اسپورت با تیتر "مافیای یوفا؟" به اتفاقات بازی واکنش نشان داد. در این گزارش آمده است:" در دقایق پایانی، خسوس خیل مانزانو داور بازی شمار زیادی از تصمیم ها را به سود ایتالیایی ها گرفت و جلوی تراژدی را برای این تیم گرفت. داور اسپانیایی به ضربه آرنج به سوداکوف هافبک تیم ملی اوکراین توجهی نداشت و خطا در نزدیکی محوطه جریمه را نگرفت. ضربه کاری مربوط به پنالتی گرفته نشده روی میخایلو مودریک بود. داور حتی صحنه را بازبینی هم نکرد."

ایتالیایی ها همچنین به صحبت های یک ماه پیش چفرین رییس یوفا اشاره کردند که گفته بود:"ایتالیا باید به یورو 2024 راه پیدا کند، در غیر این صورت یک فاجعه رخ می دهد. ایتالیا خیلی مهم است و تصور می کنم که مقابل اوکراین پیروز شوند."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی