|

جریمه سنگین یوفا و فیفا در انتظار باشگاه بارسلونا

بر اساس قوانین فوتبال در اسپانیا، لالیگا نمی تواند پرونده بارسلونا را بررسی کند.

لینک کوتاه کپی شد

اخیرا اسنادی در زمینه پرداخت رشوه توسط بارسلونا به نایب رییس سابق کمیته داوران اسپانیا بین سالهای 2011 تا 2018 منتشر شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ لالیگا اعلام کرده است که بر اساس قوانین فقط در صورتی آنها حق تحقیقات و اعمال جریمه یا محدودیت را دارند که کمتر از سه سال از تخلف گذشته باشد و با توجه به این که از تخلف بارسلونا پنج سال گذشته، آنها حق اقدام ندارند و باید منتظر بررسی قضایی پرونده توسط دادگستری باشند. 

اما حالا ال پائیس گزارش داده است که یوفا و فیفا بر خلاف لالیگا هیچ محدودیتی در این زمینه ندارند و می توانند بررسی این پرونده را آغاز کنند. بارسلونا در این هفده سال مبلغی در حدود هفت میلیون یورو را به حساب انریکز نگریرا نایب رییس سابق کمیته داوران پرداخت کرده است. یوفا و فیفا در صورتی که در مورد تخلف بارسلونا به نتیجه برسند، می توانند تنبیه های شدیدی را برای تیم کاتالان در نظر بگیرند.

با تحقیقات قضایی فقط احتمال حبس یا جریمه نقدی برای مقصران ایجاد می شود و نگریرا و مدیران سابق و کنونی بارسلونا (لاپورتا، راسل، بارتومئو و گاسپارت) ممکن است که به شش ماه تا چهار سال حبس محکوم شوند در صورتی که اگر یوفا و فیفا به پرونده ورود کنند، احتمال کسر امتیاز، سقوط به دسته دو یا پس گرفتن جامها از بارسلونا وجود دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی