|

یحیی و درویش بر سر استعفا با هم دیدار کردند؟

نزدیکان به باشگاه پرسپولیس، برگزاری هرگونه جلسه بین درویش و یحیی گل‌محمدی را رد کردند

لینک کوتاه کپی شد

دقیقه‌ای نیست که یک شایعه جدید درباره آینده یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس منتشر نشود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، اگرچه با توجه به سابقه یحیی گل‌محمدی در استعفا از سرمربیگری پرسپولیس و بازگشت او، کمتر کسی استعفای جدید سرمربی موفق قرمزها را جدی گرفته بود اما علیرغم مخالفت باشگاه پرسپولیس با استعفای این مربی، طی 24 ساعت گذشته اخباری درباره تصمیم جدی یحیی برای قطع همکاری با پرسپولیس رسانه‌ای شده و اینکه او عمدا در چنین مقطعی، از پرسپولیس کنار رفته تا مدیران این باشگاه فرصت کافی برای انتخاب جانشین او را داشته باشند.

در حالی که هنوز معلوم نیست بعد از استعفای یحیی، درویش صحبتی با او داشته یا نه، دقایقی قبل خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر آنکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با سرمربی مستعفی این تیم جلسه داشته و دو طرف برای قطع همکاری، با یکدیگر توافق کرده‌اند.

این خبر در حالی منتشر شده که نزدیکان به باشگاه پرسپولیس، برگزاری هرگونه جلسه بین درویش و یحیی گل‌محمدی را رد کرده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که امشب احتمالا درویش پای صحبتهای یحیی بنشیند.

حالا باید منتظر ماند و دید نهایتا تکلیف گل‌محمدی و پرسپولیس چه خواهد شد. فعلا که بازار شایعه درباره یحیی داغ است و هر لحظه شایعه جدیدی درباره او منتشر می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی