|

شایعات زیاد پیرامون رامین رضاییان

رامین رضاییان که به جرات یکی از بهترین سال‌های فوتبالی خود را سپری می‌کند طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از سپاهان به گوش رسید.

لینک کوتاه کپی شد

با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی شایعات در خصوص تیم‌ها و بازیکنان مختلف به اوج خودش رسیده است. یکی از بازیکنانی که حسابی در این فصل درخشیده رامین رضاییان ستاره ملی‌پوش سپاهان است که هم در ترکیب تیم ملی و هم در سپاهان عالی کار کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، بعد از جدایی گل‌محمدی ابتدا گفته شد رضاییان ممکن است به تیم سابقش برگردد و چند روز قبل هم رسانه‌های اماراتی از پیشنهاد الوصل به این ستاره تیم ملی خبر دادند. درخشش رضاییان به خصوص در بازی‌های ملی و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا این بازیکن دوباره مورد توجه تیم‌های عربی قرار بگیرد. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد با وجود داشتن پیشنهادات مختلف داخلی و خارجی، رامین برنامه‌ای برای ترک سپاهان ندارد و در این تیم ماندنی است.

باشگاه سپاهان هم تحت هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن رضاییان نخواهد بود و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد هم به این بازیکن داده شد. با این حال رامین نه به فکر تمدید قرارداد خود با سپاهان است و نه قصد جدایی دارد.

به این ترتیب مدافع راست تیم ملی احتمالا فقط تا پایان فصل سپاهانی خواهد ماند.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی