|

(عکس) شعار تیم ملی ایران در جام ملت‌ های آسیا

فدراسیون شعار تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های 2023 آسیا را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

فدراسیون فوتبال در حالی از شعار ایران برای جام ملت‌ها رونمایی کرده که این پیام در جام جهانی هم مورد استفاده قرار گرفت و کاروان تیم ایران با شعار «تا پای جان برای ایران» به مصاف انگلیس، ولز و آمریکا رفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در همین خصوص امیر مهدی علوی گفت: به رسم چند دوره اخیر جام جهانی و جام ملت‌های آسیا کاروان اعزامی تیم ملی با یک شعار رسمی وارد رقابت‌ها شد. سال پیش قبل از آغاز جام جهانی از طریق دپارتمان مسئولیت اجتماعی یک فراخوان ملی برای دریافت شعار پیشنهادی از طریق شبکه‌های مرتبط با تیم و فدراسیون فوتبال انجام گرفت که با استقبال عمومی مواجه شدیم.

روابط عمومی فدراسیون درباره علت تعیین شعار عنوان کرد: در کار گروهی که با حضور معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، سرپرست دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و کارشناسانی از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و همچنین رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال تشکیل شد، شعارهای دریافتی براساس شاخص‌هایی چون «کوتاهی و قابلیت به یادسپاری» ، «آهنگین‌ بودن و دارای ظرفیت انگیزه‌بخشی و مبارزه‌جویی» و همچنین «همدلی مردم و وفاداری بازیکنان» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او همچنین اظهار داشت: با بررسی شعارها و شاخص‌های اعلامی، شعار «تا پای جان، برای ایران» با توافق جمعی اعضای کارگروه انتخاب شد و خوش‌بختانه صدا و سیما، رسانه‌ها و نهادهای مختلف از این شعار استقبال کردند به همین دلیل شعار فوق را بدون هیچ تغییری مجداً انتخاب و برای کمیته برگزاری مسابقات اعلام کردیم و نمود آن را در فعالیت‌های رسانه‌ای تیم، بازیکنان و فضاهای محیطی شهری خواهیم دید.

1976701

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی