|

بارسا به دنبال جانشین ژاوی؟

به نظر که شکست بارسلونا مقابل رئال مادرید باعث شده است که این تیم عملا وارد بحرانی جدی شود.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های سوپر جام اسپانیا روبه‌روی رئال مادرید به میدان رفت و با نتیجه 1-4 برابر حریف قدیمی شکست خورد تا به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرده باشد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آنها با پیروزی برابر اوساسونا در مرحله نیمه نهایی به این دیدار راه پیدا کرده بودند و امیدوار بودند که بتوانند با شکست دادن رئال مادرید، شرایط سخت چند هفته اخیر را تا حد بهبود ببخشند و فشارهایی که روی کادر فنی و بازیکنان وجود داشت را کاهش دهند. 

اما این اتفاق رخ نداد و باخت سنگین برابر رئال باعث شد که حالا شرایط آنها را بیش از پیش دشوار شود و خوان فونتس از Bar Cantales مدعی شده است که مدیران بارسلونا دیگر اعتمادشان را به ژاوی و عملکرد او روی نیمکت این تیم از دست داده‌اند و این باخت آغاز شکافی بزرگ در این باشگاه بوده است.

خوان لاپورتا به‌عنوان رئیس باشگاه و دکو به‌عنوان مدیر ورزشی هم از این وضعیت بسیار ناراحت و ناراضی هستند و قصد دارند جست‌وجو برای پیدا کردن سرمربی جدید را هرچه زودتر آغاز کنند تا فرصت کافی برای مذاکره داشته باشند. گفته می‌شود دکو تصمیم و اصرار ژاوی برای جذب ایلکای گوندوگان را کاملا اشتباه توصیف کرده است.

این در حالی است که دو روزنامه اسپورت و موندو دیپورتیوو که به باشگاه بارسلونا نزدیک هستند مدعی شده بودند که بارسا همچنان به‌صورت کامل به ژاوی اعتماد دارد و خبری از تغییرات در کادر فنی نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی