|

رکرود جذاب استقلال در لیگ برتر

استقلال هر 8 دیدار خانگی‌اش در لیگ برتر بیست و سوم را برد تمام کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

عصر دیروز و در آخرین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر استقلال موفق شد با گل دیدنی مهدی مهدی‌پور از سد میهمانش صنعت نفت آبادان بگذرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ با این پیروزی، استقلال 35 امتیازی شد و جایش را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد. سپاهان با یک بازی کمتر و 31 امتیاز دوم است. پرسپولیس هم با بازی‌های مساوی با استقلال 30 امتیازی است و در رده سوم قرار دارد.

نکته جالب درباره استقلال، تداوم پیروزی استقلال در بازی‌های خانگی در این فصل است. بازی با صنعت هشتمین بازی خانگی این تیم بود و استقلال که 7 بازی قبلیِ خانگی را با برد تمام کرده بود در هشتمین بازی هم به پیروزی رسید!

استقلال پیشتر موفق شده بود در ورزشگاه آزادی تیم‌های ملوان، استقلال خوزستان، هوادار، آلومینیوم اراک، تراکتور، نساجی مازندران و پیکان را شکست بدهد. در این بازی‌ها استقلال 14 گل زد و 3 گل دریافت کرد و توانست عنوان موفق‌ترین میزبان لیگ برتر از آن خودش کند.

دیروز هم آبی‌ها در اولین بازی خانگیِ نیم‌فصل دوم مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسیدند تا رکورد صددرصدی پیروزی در بازی‌های خانگی برای این تیم حفظ شود.

در جدولِ بازی‌های خانگی بعد از استقلال که 24 امتیاز گرفته است، سپاهان و پرسپولیس با 18 امتیاز دوم و سوم هستند. تراکتور هم با 15 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.

ظاهرا استقلال اصلا تیم مهمان‌نوازی نیست و هر تیمی که برای بازی با این تیم به ورزشگاه آزادی می‌آید بدون حتی یک امتیاز این ورزشگاه را ترک می‌کند. اما دو بازی بعدیِ خانگی استقلال بسیار دشوار است و این تیم کار سختی برای حفظ روند صددرصدی پیروزی در بازی‌های خانگی دارد.

استقلال در هفته هجدهم در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است و در هفته بیستم در همین ورزشگاه میزبان پرسپولیس خواهد بود. آبی‌ها می‌توانند با پیروزی در این دو بازی خانگی ضمن حفظ رکورد کم‌نظیرشان گام بلندی به سوی قهرمانی در لیگ برتر هم بردارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی