|

(ویدیو) خلاصه بازی لیورپول- تاتنهام؛ پنج شنبه 9 یهمن

در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس دو تیم لیورپول و تاتنهام به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری شاگردان کلوپ به پایان رسید

لینک کوتاه کپی شد

در هفته بیستم از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با نتیجه یک بر سه در ورزشگاه خانگی خود مقابل لیورپول شکست بدی را متحمل شد تا مردان یورگن کلوپ با کسب سه امتیاز دیگر همچنان به تلاش خود برای رسیدن به صدر جدول و ادامه‌ی رقابت خود برای تکرار عنوان قهرمانی ادامه دهد. در حال حاضر پپ گواردیولا با منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس است.

در این بازی که به نوعی جدال دو مربی نام آشنا یعنی ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ هم به حساب می‌آمد. لیورپول موفق شد با نتیجه‌ی سه بر یک به پیروزی برسد تا یورگن کلوپ مچ مورینیو را خوابانده باشد. تاتنهام که به همراه مورینیو شروع خوبی در لیگ برتر داشت و حتی خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرده بود، پس از گذشتن هفته‌ها دچار افت شده است و با شکست هایی که تجربه کرده دیگر از رسیدن به جایگاه صدر جدول و قهرمانی بسیار فاصله گرفته است و باید دید که عملکردش در ادامه چگونه خواهد بود و می‌تواند سهمیه بگیرد یا نه اما کلوپ با لیورپول همچنان شانس هایش را زنده نگه داشته است.

شرایط تاتنهام

چند هفته صدرنشینی و حضور در رده‌های بالایی جدول باعث شد تاتنهام را مدعی قهرمانی بدانیم، ولی این تیم هنوز پر از نوسان است و از روزهای پرهیاهوی ابتدای فصل فاصله گرفته. اسپرزِ ژوزه مورینیو از اواسط دسامبر نتایج خوبی نگرفته و در ۷ بازی اخیرش 2 شکست و 3 تساوی داشته.

وضعیت لیورپول

سابقه لیورپول در لندن و رویارویی‌شان مقابل تاتنهام نشان می‌دهد پایتخت انگلیس برای تیم یورگن کلوپ شهر خوشبختی است. در روزهای میانی ماه دسامبر در 2 بازی متوالی در لندن مقابل تاتنهام و کریستال‌پالاس پیروز شدند و عجیب است که حالا نزدیک به 40 روز می‌شود که لیورپول برد نداشته است.در واقع بعد از روزهای خوب لندن نبرده‌اند. کابوس این روزهای لیورپول با پاره شدن نوار شکست‌ناپذیری در آنفیلد تکمیل شد.

پنج بازی است لیورپول نبرده و 4 بازی کامل است که گل نزده. 5 بازی آخرش شان مقابل تاتنهام را برده‌اند و حالا امیدوارند حریف محبوب‌شان آنها را از روزهای تلخ دور کند. لیورپول نیاز به برد این بازی دارد، مثل یک فینال حساس و شاید مثل همان فینال لیگ قهرمانان اروپای 2 فصل پیش.

منبع: فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی