|

ظاهر نو الهام پاوه نژاد وقتی گونه به گونیش به اینستا هم رسید؛ دخترش تو زیبایی چه داراست

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه نژاد سن کمی نداره اما در عین حال روحیه ای شاد و تنوع طلب داره که اینبار چیتان پیتان کردنه عکسش تو پستا مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها خانومای بازیگر بسیاری هستند به مانند باران کوثری و یا الهام پاوه نژاد که کشف حجاب کردن ولی خب همچنان کار دارن و دارن تو این عرصه شگفت انگیز فعالیت می کنن. الهام پاوه نژاد بازیگر مشهور و محبوبی محسوب میشه که با بازی در سریال های تلویزیونی کار خود را آغاز کرد و به شهرت رسید. خانوم بازیگر در حالی که ساده و بی غل و غش به نظر میرسید، اما بعد از مدتی کوتاه نشون داد که نه تنها این مدلی نیست که تازه از هنرمندای پر حاشیه و عجیبیه که سعی داره تا گاهی حتی شده به هر نحو، دیدیه بشه. الهام پاوه نژاد سابقه بازی هم در نقش های طنز به مانند سریال تلویزیونی "هفت سنگ" و نمایش خانگی "شاهگوش" رو داره و هم کاراکتر هایی جدی به مانند سریال "مانکن" رو به تصویر کشیده.

الهام پاوه نژاد اما انگاری تو ژانر خنده دار بهتره و برخلاف فیس جدی که داره اتفاقا میتونه تو این راستا خیلیم بانمک باشه. الهام بانو این روزها در فیلم و سریالی دیده نمیشه اما تئاتر جایگاه مورد علاقه و اکتیو خانوم بازیگره. وی در اینستاگرام نیز خیلی فعاله و اینبار با استفاده از خلاقیت اینستایی تصاویر خود را به گونه ای دیگر منتشر کرد.

Untitled

وقتی هوادارای الهام پاوه نژاد واسش همه کار میکنن!

خب الهام خانوم پاوه نژاد رو دیدیم که از وسط به دو نیم تقسیم شده و با وجود اینکه سن و سالی میانسال داره اما اصلا روحیش میانسال طور نیست و اتفاقا خیلیم شور و شوق جنب و جوش رو داره. خانوم خانوما در ده سال ششم عمرش به سر میبره اما خب شصت و خورده ای ساله نیست اشتباه نکنید!

شاید فکرشو نکنید اما جالبه که بدونید الهام پاوه نژاد اونقدری طرفدار داره که واسش صفحه ای در گوگل باز شده که میتونید برید و تصاویر باکیفیت خانوم خانوما رو دانلود کنید و بذارید پس زمینه گوشیتون. البته که این تصاویر اصلا برای همین کار گذاشته شدن و هواداران وی میتونن الهام بانو رو تو کیفیت عکس خوب و پس زمینه ای داشته باشن!

elham paveh nezhad_5

الهام پاوه نژاد و احسان کرمی!

الهام پاوه نژاد به مانند برخی از همکاران خانومش، هیچ موضوع خاصی در رابطه با ازدواج و همسرش در اختیار نگذاشته. این در حالیه که خانوم بازیگر دهه پنجاهیمون که البته لب مرز این دهه متولد شده، دختری داره به نام کردیا. می بینیم که بانوان بسیاری در این عرصه ازدواج نکردن مثل خانوم شاکردوست و یا ازدواج کردن و حالا طلاق گرفته هستند و مجرد!

الهام بانو همراه با دخترش زندگی میکنه و مدتی هم حواشی همراه با احسان کرمی داشت که خب از اونجایی که احسان خان مهاجرت کردن این حواشی هم پایان یافت. 

الهام پاوه نژاد و دخترش الهام پاوه نژاد و دخترش

تفاوت دیدنی الهام پاوه نژاد در نقش و لایف استایل

خب این موضوع طبیعیه که بازیگران خانوم و یا حتی آقا تو فیلم و سریال و کلا نقش ها یه جور دیگه باشن و تو واقعیت یه مدل دیگه! 

IMG_20230623_155348

الهام پاوه نژاد یکی از بارز ترین نمونه هاست که خب خانوم بازیگر رو در کاراکتر ها مثلا با چادر می بینیم و در پشت صحنه با عجیب ترین ظواهر! میگید نه؟ در ادامه مشاهده می کنید تا دیگه نگین نه!! 

Tk0OGIwNjk4N

 

الهام پاوه نزاد اینجوری جنم داشتنو بهتون یاد میده؟

یه ویدیویی از خانوم خانوما پخش شده بود که توی اون در حد 59 ثانیه باید خیلی سریع نه گفتن رو برای دیگران تبدیل به یه امر عادی میکرد که با دیدن این کلیپ میشه گفت خیلی خوب و تاثیرگذار از پسش براومد و این موضوع میتونه نشون دهنده ی هنر و قابلیت زیاد این بازیگر توی بازی کردن باشه که حتی توی ثانیه های کم هم تونست از پسش بربیاد.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد

الهام پاوه‌ نژاد زاده ۲۷ شهریور ۱۳۵۰ در تهران است. پاوه‌ نژاد دارای دیپلم علوم طبیعی از دبیرستان نوشیروان و کاردانی بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران (دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در سال ۱۳۷۱ (خورشیدی) است. از سال ۱۳۶۹ به صورت حرفه‌ای وارد حرفه بازیگری شد و فعالیتش را با تئاتر آغاز کرد. نخستین کار صحنه وی در سال ۱۳۷۰ به کارگردانی اکبر زنجانپور با عنوان «ساحره سوزان» و نخستین بازی کار تصویری او در سال ۱۳۷۳ سریال همسران بود که خیلی مورد استقبال قرار گرفت.

elhampavehnejad02

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی