|

رصد بازار

قیمت دوج کوین امروز یکشنبه 3 اسفند 99

قیمت دوج کوین امروز یکشنبه 3 اسفند ماه 99 در بازار ارز های دیجیتال چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت دوج کوین امروز یکشنبه 3 اسفند 99 چند است؟ در این قسمت به بررسی قیمت دوج کوین امروز یکشنبه 3 اسفند 99 می پردازیم. دوج کوین امروز یکشنبه 3 اسفند ماه 99 چند است؟ آیا قیمت دوج کوین افزایشی بوده یا کاهش داشته است؟ در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوج و سایر ارز های دیجیتال با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله با قیمت لحظه ای دوج کوین DOGE به ریال ، تومان و دلار را برای شما عزیزان آورده ایم. همانطور که می دانید قیمت ارز های دیجیتال نیز همچون سایر ارز ها نوسانی می باشد. بنابراین سعی ما بر این است که قیمت های لحظه ای را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. برای اطلاع از قیمت دوج امروز یکشنبه 3 اسفند 99 با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: قیمت بیت کوین امروز یکشنبه 3 اسفند 99

قیمت دوج کوین امروز یکشنبه 3 اسفند 99

دوج کوین یکی از انواع ارز های دیجیتال محبوب در رده بندی های ارز های دیجیتال می باشد. سرمایه گذاران زیادی تا کنون در بازار دوج کوین سرمایه گذاری کرده اند. اما قیمت دوج کوین امروز یکشنبه 3 اسفند 99 چند است؟ امروز یکشنبه 3 اسفند ماه 99 ، قیمت دوج کوین برابر است با 0.054913 دلار . همچنین قیمت دوج کوین امروز یکشنبه 3 اسفند ماه 99 برابر با ۱,۴۶۴ تومان می باشد. 

امروز یکشنبه 3 اسفند ماه 99 هر واحد از دوج کوین در این لحظه با قیمت ۰.۰۵۵۶۶۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۸۵۵ تومان معادل ۱,۴۹۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳.۱۳ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۳.۱۰% افزایش یافته است. بالاترین قیمت دوج کوین در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹(08 February 2021) معادل ۰.۰۸ دلار بوده که همینک %۳۴.۴۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد های در گردش دوج کوین ۱۲۸.۴۶ میلیارد و تعداد کل واحد های آن ۱۲۸.۴۵ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن دوج کوین معامله می‌ شود، صرافی Binance با سهم %۵.۹۷ از حجم معاملات روزانه است.

پیشنهاد می شود: قیمت لحظه ای اتریوم امروز یکشنبه 3 اسفند 99

تمجید ایلان ماسک از دوج کوین

شاید بتوان ایلان ماسک را از بزرگترین حامیان دوج کوین در جهان دانست. ایلان ماسک اولین فرد ثروتمند جهان در توئیت های مختلفی در خصوص بیت کوین ، دوج کوین و سایر ارز های دیجیتال اظهار نظر می کند. و در نتیجه شاهد تاثیر توئیت های ایلان ماسک بر افزایش قیمت ارز های دیجیتال هستیم.

ایلان ماسک که هفته گذشته طی توییتی اعلام کرده بود توزیع دوج کوین متمرکز است و دارندگان عمده این ارز دیجیتال باید ارزهای خود را بفروشند، در توییت تازه‌ای گفته است که اگر بخواهند ارزهای خود را بفروشند شخصاً پول فروش دوج کوین ‌ها را به آنها پرداخت می‌ کند.

اگر آنها حساب ‌های خود را خالی کنند، شخصاً پول آنها را خواهم داد.

این توییت در حالی منتشر شد که چند ساعت پیش از این توییت، ماسک خطاب به دارندگان عمده دوج کوین گفته بود که اگر مشکل تمرکز حساب‌های دوج کوین حل شود، به‌طور کامل از این ارز دیجیتال حمایت خواهم کرد. او در این باره نوشته بود:

دوج کوین بیش ‌از ‌اندازه متمرکز است، تنها مشکل واقعی [به‌نظر من] همین است.

در حال حاضر قیمت دوج کوین در محدوده ۰.۰۵۸ دلار معامله می‌شود و نسبت به ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۱ درصد افزایش یافته است. طی ماه‌های گذشته، توییت‌های ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان، باعث نوسانات بسیاری در حوزه ارزهای دیجیتال شده بود.

نکته جالب توییت ماسک، پاسخ یکی از کاربران به او بود. این کاربر با اشاره به این توییت نوشت:

تو [ماسک] سهامت در تسلا را بفروش من هم کیف پول دوج کوینم را خالی می ‌کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها