|

رصد بازار

قیمت لحظه ای اتریوم امروز یکشنبه 3 اسفند 99

قیمت اتریوم امروز یکشنبه 3 اسفند ماه 99 با افت 3.72 درصدی همراه است.

لینک کوتاه کپی شد

قیمت اتریوم امروز یکشنبه 3 اسفند ماه 99 در زمان نگارش این مقاله با افت 3.72 درصدی همراه است. قیمت اتریوم امروز یکشنبه اسفند 99 به دلار و تومان چند است؟ در این مقاله به بررسی قیمت اتریوم در بازار ارز دیجیتال امروز یکشنبه 3 اسفند 99 می پردازیم. اما قبل از آن که در خصوص قیمت اتریوم در بازار 2 اسفند 99 صحبت کنیم، لازم است تا مقدمه ای در خصوص ارز های دیجیتال ارائه شود. شاید زمانی که بشر برای اولین بار برای مبادلات روزمره خود دست از مبادلات کالا به کالا کشید و به سمت ضرب سکه روی آورد، هرگز تصور نمی کرد که روزگاری اسکناس ها یا پرداخت های بانکی جای سکه های طلا را بگیرد. امروزه نیز با رشد تکنولوژی جهان سمت و سویی دیگر گرفته و باز هم شاید خیلی ها که از قافله عقب مانده اند، نتوانند این حقیقت را که آینده جهان را ارز های دیجیتال خواهند ساخت را باور کنند. یکی از این ارز های دیجیتال اتریوم می باشد. در ادامه برای اطلاع از قیمت لحظه ای اتریوم در بازار یکشنبه 3 اسفند 99 با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: قیمت بیت کوین امروز یکشنبه 3 اسفند 99

قیمت لحظه ای اتریوم امروز یکشنبه 3 اسفند 99

امروز یکشنبه 3 اسفند ماه 99 قیمت اتریوم به دلار برابر با $1,936.41 می باشد. قیمت اتریوم امروز یکشنبه 3 اسفند 99 به تومان برابر است با ۵۱,۹۹۹,۴۸۰ تومان . قیمت اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال محبوب و پر تراکنش در جهان هم اکنون برابر با 51 میلیون و 999 هزار تومان می باشد. حجم مبادلات روزانه آن ۳۱.۰۷ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۳.۷۰% کاهش یافته است. بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ (20 February 2021) معادل ۲,۰۳۶.۲۸ دلار بوده که همینک %۴.۹۳ پایین ‌تر از آن زمان قرار دارد.

پیشنهاد می شود: قیمت لحظه ای اتریوم امروز یکشنبه 3 اسفند 99

تعداد واحد های در گردش اتریوم ۱۱۴.۷۶ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۱۴.۷۶ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن اتریوم معامله می‌شود، صرافی Venus با سهم %۷.۶۶ از حجم معاملات روزانه است. شما عزیزان می توانید برای مشاهده قیمت لحظه ای بیت کوین و تغییرات آن به صورت آنی و لحظه ای اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد می شود: توئیت ایلان ماسک علیه قیمت بیت کوین و اتریوم

قیمت دوج کوین امروز یکشنبه 3 اسفند 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها