|

رصد بازار

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 5 اسفند 99

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 5 اسفند 99 چند است؟ امروز سه شنبه 5 اسفند بهمن 99

لینک کوتاه کپی شد

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 5 اسفند 99 چند است؟ امروز سه شنبه 5 اسفند بهمن 99 ، قیمت بیت کوین در حالی که روند صعودی و مثبت عجیب غریبی را پشت سر می گذاشت، روز گذشته بالاخره با ریزش سنگین سهامداران را متعجب کرد. در ادامه گزارش کاملی از قیمت بیتکوین در بازار خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد. بیت کوین یکی از انواع ارز های دیجیتال است که در سال های اخیر با رشد بسیار زیادی به همراه بوده است. بیت کوین و سایر رمز ارز ها امروزه به عنوان یکی از راه های سرمایه گذاری در بازار شناخته می شوند و افراد بسیار زیادی در این بازار سرمایه گذاری می کنند.  روز گذشته بیت کوین ریزش شدیدی را تجربه کرد. در ادامه برای اطلاع از قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 5 اسفند 99 به دلار و تومان با ما همراه باشید. 

پیشنهاد می شود: خروج مشکوک پول از رمز ارز ها

قیمت اتریوم امروز سه شنبه 5 اسفند 99

قیمت دوج کوین امروز سه شنبه 5 اسفند 99

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 5 اسفند 99 

هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۵۰,۱۷۷ دلار ، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۴۲۳ تومان معادل ۱,۳۲۵,۸۴۷,۷۶۲ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۹۶.۸۵ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۱۰.۷۵% کاهش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۹ (21 February 2021) معادل ۵۸,۳۳۰.۵۷ دلار بوده که همینک %۱۳.۹۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۴ میلیون و تعداد کل واحد های آن ۲۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بیت کوین معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۷.۴۰ از حجم معاملات روزانه است.

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 5 اسفند ماه 99 با ریزش شدید و 11 درصدی همراه بوده و بعد از صعود به کانال 52 هزار واحدی ، امروز در کانال 48 هزار دلاری معامله می شود. قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 5 اسفند ماه 99 برابر با 49,802 دلار و معادل آن به ریال برابر است با ۱,۳۲۲,۵۰۹,۵۲۳ تومان می باشد. 

یک ساعت یک روز یک هفته دو هفته یک ماه شش ماه یک سال دو سال
-0.88% -11.35% 1.71% 4.65% 51.55% 336.05% 411.24% 1,090.59%

پیشنهاد می شود: ​آیا قیمت بیت کوین با تغییر نظر ایلان ماسک سقوط کرد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها