|

راز دختری که از خانه "امیر تتلو" فرار کرد؛ بعد از سحر قریشی دخترارو عذاب میده

tatalooshayanews

بعد از انتشار ویدئویی که از راز تجاوز تتلو به یک دختر پرده برداشته متوجه شدیم که چند نفر دیگر از خانه او پا به فرار گذاشته اند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- اگر بخواهیم به لیست جنجالی ترین افراد معروف کشورمان نگاهی بیندازیم، بی شک تتلو را با موج حواشی نامنظم آن هم برای سالها در صدر جدول خواهیم یافت. تتلو که گاها با یک خبر نامتعارف و عجیب و غریب توجه مردم و رسانه ها را به خود جلب می کند، از همان روزهایی که برای گرفتن مجوز در حال زدن به این در و آن در بود این اخلاقش را داشت.و گاها حرفی  را به زبان می آورد که حرف دیگرش را نقض می کرد، یکی از بزرگترین حاشیه سازها به شمار می آمد 

تتلو

اکنون نیز با این چهره ی رنگارنگ و به حق عجیبش و پس از آن جنجال بی سرانجامی که با سحر قریشی راه انداخت، اخباری پیرامون تجاوز، تعارض و زندانی کردن دختران را به خود اختصاص داده. نکته ی جالب اینجاست که یک چیز در تمام آن ها مشترک است و آن همانا عدم تعادل رفتاری در تتلو است. فردی که گاهی شک میکنیم باید همچنان او را هنرمند خطاب کنیم یا خیر!

بعد از انتشار ویدئویی که از راز تجاوز تتلو به یک دختر پرده برداشته شده و اندکی بررسی در این خصوص، به موردی برخوردیم که اگرچه پیش از این ویدئو منتشر شده است، اما از راز دیگری خبر می دهد که مربوط به زندانی شدن دختران در خانه ی او و سلسله اتفاقات عجیبی است که در آنجا تجربه کرده و سرانجام باعث شده که پا به فرار بگذارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی