|

رفتیم کیش چیکار کنیم؟ الان وقت وقته کیش رفتنه چون هوا معرکست؛ همه جاذبه های گردشگری

کیش جزیره ای به شدت زیباست که با جاذبه های گردشگری بسیاری که داره توجه بسیاری از گردشگران رو به خود جلب نموده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو ایران ما یه عالمه شهر و جاهای خوشگل واسه دیدن هستش که به دلیل چهار فصل بودن کشورمون هم این طبیعت جذاب تر شده اند. ایران ما اگه به درستی ازش مراقبت بشه اونقدری جاذبه های گردشگری داره که چشم و گوش خارجیا رو متعجب کنه. اما قطعا تو هر کشوری یک یا چند شهر هستند که بیشتر از بقیه شهر ها مورد توجه گردشگران قرار می گیرند، چرا چون یه مدلای خاص و زیبای دیگری دارند. یکی از آیتم هایی که باعث جذب افراد میشه وجود آب هستش. این آب میتونه دریا باشه یا رودخانه و یا حتی دریاچه. مثلا شمال کشور تو هر تعطیلی غلغله میشه و یا اینکه جزیره کیش و قشم به شدت محبوب هستند چرا که هم آب دارند و هم یه شیک بودن خاص! البته که هر شهری قشنگی خاص خودش رو داره که شاید شهر دیگه نداشته باشه. مثلا تصور کنید اصفهان و شیراز و یزد و مشهد و … تا الی آخر، هر کدام دارای جاذبه هایی مختص به خود و البته فوق العاده هستند.

نام کیش از کجا آمده؟

جالبه که بدونید کیش در گذشته به صورت معرب به نام "قیس" شناخته می شده. کیش در زبان پارسی پهلوی به کانال زیرزمینی قنات گفته میشه که جزیره رو به خاطر داشتن قنات های بسیار زیادش، کیش میخوانند. در دهخدا هم نام کیش رو با ترکش و جای تیر مرتبط میداند.

رفتیم کیش باید چیکار کنیم؟

اما در این مطلب قراره بریم سراغ جذابیت های جزیره کیش، چرا که این فصل و هوا متناسب ترین فصل برای رفتن به این جزیره جذاب هستش. کیش این روزا نه سرده و نه گرمه، به همین دلیل از زیبایی های منحصر به فرد طبیعی و ساختگیش میشه نهایت استفاده و لذت رو برد. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا و شگفت انگیز رو دارید تا از نزدیک شاهد زیباییاش باشید، پس حتما در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بدونید در سفر به کیش باید چیکار کنید.

جنگل های حرا

غذاهای محلی و دریایی جزیره

تنگه چاهکوه، عجیب ترین جاذبه ژئوپارک قشم

دیدن دلفین های جزیره هنگام

تماشای جزیره ناز

تفریحات آبی پارک ساحلی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی