|

راهنمای جامع بازیابی پیام‌های حذف شده + ۳ روش کارآمد

برای بازیابی پیام‌های حذف شده، راه‌های مختلفی وجود دارد. پس نیاز نیست نگران از دست دادن پیامک هایتان باشید.

لینک کوتاه کپی شد

احتمالا برای شما هم آمده که پیام‌هایتان توسط خودتان پاک شده باشد و یا گوشی شما هنگ کند و ناگهان پیامک‌هایتان حذف شوند. حتما وضعیت بدی است و بسیار کلافه شده‌اید. زیرا بخش زیادی از اطلاعاتی که در طول روز بین ما و افراد رد و بدل می‌شود، توسط پیام‌هاست.

ممکن است بخش زیادی از این پیام‌ها حاوی اطلاعات هویتی، پیام‌های شخصی، اطلاعات بانکی و... ما باشد که داشتن آن‌ها بسیار مهم و حیاتی است. به همین دلیل اگر این پیام‌ها حذف شوند، دردسر بزرگی خواهیم داشت.

اما جای نگرانی نیست. برای اینکه بتوانید پیامک‌های پاک شده خود را باز گردانید، روش‌های مختلفی وجود دارد.

چرا بازیابی پیامک‌های پاک شده مهم است؟

امروزه ما برای برقراری ارتباط موثر از ابزارهای متنوعی استفاده می‌کنیم. یکی از مهم‌ترین این ابزارها پیامک است. زیرا برای ارتباط با افراد نیازی به اینترنت و فیلترشکن نیست و صرف داشتن آنتن، به راحتی می‌توانید با هر نقطه از کشور ارتباط برقرار کنید و اطلاعات مورد نظر خود را تبادل کنید. حالا تصور کنید تمامی این پیام‌ها در یک چشم به هم زدنی پاک شوند و دیگر نتوانید به هیچ کدام از آن‌ها دسترسی داشته باشید. به نظر موقعیت بسیار سختی است و طبیعی است افراد برای دیدن پیام های حذف شده خود دنبال راه‌های مختلفی باشند.. زیرا پیامک یکی از بهترین روش‌های تعامل و حتی بازاریابی در دنیای امروز است.

شاید به گوش شما هم خورده باشد که یکی از روش‌های بازاریابی در دنیای امروز، بازاریابی پیامکی است. حتما شما هم روزانه پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی زیادی را دریافت می‌کنید. این پیامک‌ها از طریق پنل اس ام اس و سامانه‌های ارسال پیامک برای شما فرستاده می‌شوند. اگر می‌خواهید با این نوع بازاریابی کسب‌وکار خود را متحول کنید به سایت meli payamak مراجعه کنید.

ابزارها و روش‌های کارآمد بازیابی پیام‌های حذف شده چیست؟

احتما اتفاق بسیار تلخی باشد که ناگهان به پیام‌های خود سر بزنید و ببینید تمامی آن‌ها پاک شده‌اند.

برای بازیابی پیام‌های حذف شده، راه‌های مختلفی وجود دارد. پس نیاز نیست نگران از دست دادن آن‌ها باشید. البته بهتر است بدانید هر چه زمان کم‌تری از پاک شدن پیام‌های شما گذشته باشد، بازیابی آن نیز راحت‌تر است.

در این نوشته قصد داریم روش‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توان پیامک‌های پاک شده را مجددا بازیابی کرد را به شما معرفی کنیم.

بازیابی اس ام اس در گوشی سامسونگ

اگر پیام‌های شما از یک گوشی سامسونگ روت نشده پاک شده باشد، باید به شیوه‌ای که در ادامه برای شما توضیح می‌دهیم عمل کنید. ابتدا هیچ اطلاعات نوشتاری جدیدی در موبایل خود اضافه نکنید. سپس اپلیکیشن‌های اجرایی خود را غیر فعال کنید. اتصال وای فای و دیتای گوشی خود را خاموش کنید و سیمکارت را نیز از گوشی خود خارج کنید. سپس یک برنامه ریکاوری پیامک که با گوشی موبایل شما همخوانی دارد را دانلود کنید. باید بدانید که بیشتر برنامه‌هایی که برای بازیابی پیامک در گوشی اندروید وجود دارد، برای نیازمند دسترسی به روت هستند. پس اگر گوشی موبایل شما روت شده باشد، شانس بیشتری خواهید داشت.

بازیابی پیامک با برنامه DiskDigger

اگر گوشی موبایل شما روت نشده باشد، به کمک نرم‌افزارDiskdigger به راحتی می‌توانید پیام‌های خود را بازیابی کنید و مشکلی در این باره نخواهید داشت.

ریکاوری پیام‌ها با Data Recovery Suite

یکی دیگر از ابزارهایی که به شما در بازیابی اطلاعات کمک می‌کند Data Recovery Suite است. باید بگوییم که این اپلیکیشن حجمی معادل 1 گیگ از اطلاعات شما را به صورت رایگان بازیابی خواهد کرد. ولی از آن جایی که همین مقدار برای بازیابی پیام‌ها کافی است، به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

بازیابی پیامک به کمک گوگل درایو

گوگل درایو قابلیتی است که گوگل برای ذخیره سازی برنامه‌ها، عکس‌ها و در کل هر محتوایی که برای شما مهم باشد در نظر گرفته است. اگر شما فضای ذخیره سازی برخی چیزها را نداشته باشید، به راحتی می‌توانید از فضای ابری گوگل درایو استفاده کنید. اگر گوشی شما اندروید باشد به راحتی می‌توانید از پیام‌های خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در گوگل درایو خود ذخیره داشته باشید. بدین ترتیب اگر پیام‌های خود را پاک کرده بودید، می‌توانید به نسخه پشتیبان خود سر بزنید و مجددا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

برای اینکه از پیام‌های خود نسخه پشتیبان بگیرید، باید به شیوه زیر عمل کنید.

برای این کار ابتدا باید وارد گوگل درایو خود شوید و به بخش تنظیمات بروید. در این بخش باید وارد تنظیمات Backups شوید و گزینه Backup now را انتخاب کنید. سپس به راحتی می‌توانید از این قابلیت برای پشتیبان‌گیری از پیام‌های خود استفاده کنید.

سخن آخر

همانطور که گفتیم اس ام اس یکی از راه‌های اصلی ارتباطی ما با دنیای بیرون است. گاهی ممکن است به طور اتفاقی پیامک‌های افراد پاک شوند و دسترسی آن‌ها به این پیام‌ها از بین برود. به همین دلیل بسیاری از افراد در صدد بر می‌آیند تا بتوانند این پیامک‌ها را دوباره بازیابی کنند تا اطلاعاتش را به دست بیاورند. برای این کار راه‌های مختلفی وجود دارد و با روش‌هایی که در این نوشته به شما معرفی کردیم، می‌توانید پیامک‌های خود را بازیابی کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی