|

چرا خرید لپ تاپ ایسوس طرفداران بیشتری دارد؟

برای مشاهده و خرید جدیدترین مدل‌های برند ایسوس و یا قیمت لپ تاپ ای سوس، از فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شرکت‌ها و تولیدکنندگان زیادی در سراسر دنیا اقدام به تولید لپ تاپ کرده‌اند و به پیشرفت‌های چشمگیری نیز رسیده‌اند. اما هیچ کدام مانند برند ایسوس در سال‌های اخیر موفق نبوده‌اند. اما چرا این شرکت توانسته تا به اینجای کار به این حجم از موفقیت جهانی برسد و این همه طرفدار داشته باشد؟ به عبارت دیگر رمز موفقیت لپ تاپ‌های برند ایسوس چیست؟

اگر قصد خرید لپ تاپ دارید یا صرفاً در حد یک ایده برای شما بوده، بدون شک اولین گزینه‌ای که اطرافیان به شما پیشنهاد داده‌اند لپ تاپ‌های ایسوس بوده است. برای مشاهده و خرید جدیدترین مدل‌های برند ایسوس و یا قیمت لپ تاپ ای سوس، از فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید.

در ادامه قصد داریم به بررسی علل محبوبیت و پرطرفدار بودن لپ تاپ‌های ایسوس بپردازیم. همراهمان باشید.

چرا لپ تاپ‌های ایسوس تا این حد پرطرفدار هستند؟

لپ تاپ‌های ایسوس در سری‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند و هر کدام خصوصیات و ویژگی‌هایی دارند که آنها را از سایر رقبا به اندازه یک سر و گردن جلو می‌اندازد. همین تنوع باعث شده این لپ تاپ‌ها به پرفروش‌ترین‌های نوع خود مبدل شوند. برای آشنایی با بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان، این مقاله را بررسی نمایید.

  1. سری زنبوک (ZenBook)

Zenbook لپ‌تاپ‌های جمع‌وجور، نازک و سبک وزنی هستند که ظرافت و عملکردی بی‌نظیر دارند. این لپ تاپ‌ها همچنین از فناوری‌های نوآورانه و نمایشگرهای NanoEdge بهره می‌برند. Zenbook لپ تاپی خواهد بود که کاملاً در محیط کار، خانه یا سفر به کار شما می‌آید.

انواع لپ تاپ‌های سری زنبوک

  • Zenbook Pro

این لپ تاپ، یک لپ تاپ قدرتمند برای کاربران خلاق بوده و طراحی شیک و مجهز به قطعات پیشرفته دارد. بهترین پردازنده‌ها و کارت گرافیک قدرتمند به شما این امکان را می‌دهد که خلاقیت خود را به هر شکل نشان دهید.

  • Zenbook Duo

دارای طراحی نوآورانه با 2 صفحه نمایش لمسی است که برای انجام چند کار به صورت همزمان و بدون لگ ایده‌آل است.

  • Zenbook Fold

دارای یک صفحه نمایش OLED تاشو است که به شما امکان می‌دهد از این دستگاه در 6 حالت مختلف از جمله لپ تاپ 12.5 اینچی، تبلت 17 اینچی، دسکتاپ و ... استفاده کنید.

  • Zenbook S

یک لپ تاپ سبک و نازک است که با در نظر گرفتن قابلیت حمل‌پذیری بالا، ظرافت و عملکرد خوب ایجاد شده و برای کسانی که مرتب در سفر هستند، عالی است.

  • Zenbook

تعادل کاملی میان قابلیت حمل‌پذیری، زیبایی شناسی و کاربردی بودن برقرار می‌کند. این بهترین لپ تاپی است که می‌توانید برای کارهای روزمره و سرگرمی پیدا کنید!

  • Zenbook Flip

یک لپ تاپ همه کاره 2 در 1 است که دارای صفحه نمایش 360 درجه قابل چرخش و پشتیبانی از قلم نوری است.

  1. سری ویووبوک (VivoBook)

Vivobook شامل لپ‌ تاپ‌هایی با ظاهری شکیل و جذاب است که کارایی و قابلیت‌های فراوانی برای شما به ارمغان می‌آورند. این لپ تاپ‌ها بهترین عملکرد و ویژگی‌های نوآورانه برند ایسوس را ارائه می‌دهند که از جمله آن می‌توان به طراحی هوشمند فن دوگانه اشاره کرد؛ در ضمن قیمت‌های آنها بسیار رقابتی است.

انواع لپ تاپ‌های سری ویووبوک

  • Vivobook Pro

یک لپ‌ تاپ عالی برای کارهای گرافیکی سنگین، با بهترین عملکرد و کیفیت تصاویری دقیق و واضح است.

  • Vivobook S

این لپ‌ تاپ با قابلیت حمل فوق‌العاده که با عملکرد خوب و کیفیت تصویری عالی، به شما امکان می‌دهد کارکرد بهتری داشته باشید.

  • Vivobook

یک لپ ‌تاپ روزمره بسیار کاربردی که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و با در نظر گرفتن راحتی و امنیت کاربران ایجاد شده است.

  • Vivobook Flip

این لپ تاپ با قابلیت تبدیل و همه کاره با ظاهری متمایز از چشمگیرترین محصولات ایسوس است. می‌توانید از آن به عنوان لپ تاپ، تبلت یا هر چیز مشابه دیگری استفاده کنید

  • Vivobook Go

سبک و جمع و جور است و ظاهری شیک و متناسب با سبک زندگی پرتکاپوی امروزی دارد.

  • Vivobook Slate

ترکیبی 2 در 1 لپ تاپ و تبلت با صفحه کلید قابل جدا شدن. قابل حمل، همه کاره و با طراحی شیک، که به شما امکان می‌دهد کار کنید و از بازی کردن نیز لذت ببرید.

ویژگی‌های کلی لپ تاپ‌های ایسوس چیست؟

به طور کلی لپ تاپ‌های ایسوس ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که آنها را از سایر برندهای موجود متمایز می‌کند. بد نیست به برخی از آنها نگاهی بیندازیم:

  1. پردازنده: لپ تاپ‌های ایسوس با جدیدترین انواع پردازنده‌های اینتل و AMD به بازار عرضه می‌شوند. بسیاری از این لپ تاپ‌ها دارای پردازنده‌هایی از نسل‌های جدید (11 و 12 به بالا) عملکرد سریع و کارآمد هستند.
  2. رم: لپ‌ تاپ‌های ایسوس با طیف وسیعی از رم از 4 تا 32 گیگابایت عرضه می‌شوند. واضح است که هر چه ظرفیت رم بیشتر باشد، اجرای چندین برنامه به طور همزمان ساده‌تر خواهد بود.
  3. ابعاد و وزن: ایسوس طیف وسیعی از ابعاد لپ تاپ از دستگاه‌های 11 اینچی کوچک تا لپ تاپ‌های 17 اینچی را پوشش می‌دهد. وزن لپ تاپ نیز یک نکته قابل توجه است؛ اغلب مدل‌های ایسوس سبک هستند.
  4. صفحه نمایش: لپ‌تاپ‌های ایسوس به داشتن صفحه نمایش باکیفیت با وضوح بالا و زوایای دید وسیع معروفند. برخی از انواع نیز دارای صفحه نمایش لمسی هستند.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های چشمگیر لپ تاپ‌های ایسوس و دلایل محبوبیت آنها پرداختیم. در ادامه به سری‌های معروف ایسوس و مدل‌های هر کدام اشاره کردیم. در انتها از ویژگی‌های کلی لپ تاپ‌های ایسوس که باعث تمایز آنها شده سخن گفتیم.

شما می‌توانید انواع لپ تاپ‌های ایسوس را از فروشگاه پلازا دیجیتال به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید. همچنین می‌توانید لپ تاپ‌های ایسوس را با گارانتی اصلی دوساله یکپارچه ایسوس تهیه کنید. تمامی موارد فنی این لپ تاپ‌ها از جمله پیکسل سوختگی، خرابی مادربرد، به مشکل خوردن قطعات و … به غیر از ضربه خوردگی و آب‌خوردگی شامل گارانتی می‌شود. تلاش ما همواره بر کسب رضایت مشتریانمان است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی