|

راهنمای خرید گیفت کارت اپل

گیفت کارت‌های اپل به دو دسته گیفت کارت اپل استور و گیفت کارت اپ استور و آیتونز تقسیم می‌شوند.

لینک کوتاه کپی شد

احتمالا برای یک بار هم که شده نام شرکت اپل به گوشتان خورده باشد، بسیاری از افراد با نام اپل به یاد محصولاتی نظیر گوشی های آیفون، آیپد یا مک بوک می‌افتند؛ اما گفتنی است که این شرکت فارغ از محصولات الکترونیکی در زمینه خدمات مالی هم محصولات متنوعی دارد. از این خدمات می‌توان به اپ استور، آیتونز و آیکلود اشاره کرد که از دو طریق قادر هستید این سرویس‌ها را خریداری کنید؛ گیفت کارت اپل و کارت‌های اعتباری.

بدیهی است که کاربران ایرانی به دلایل گوناگونی نمی‌توانند با کارت‌های بانکی خود پرداخت‌های درون برنامه‌ای یا سایر خدمات اپل را خریداری کنند؛ بر همین اساس به استفاده از گیفت کارت روی می‌آورند.

با این حال با توجه به افزایش تقاضای کاربران وب‌سایت‌های زیادی در اینترنت دیده می‌شوند که اقدام به سو استفاده از کاربران می‌کنند. از همین رو در مقاله راهنمای خرید گیفت کارت اپل به‌طور کامل درباره نحوه استفاده از گیفت کارت اپل و نکات قبل از خرید آن صحبت کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

گیفت کارت اپل چیست؟

گیفت کارت‌های اپل به دو دسته گیفت کارت اپل استور و گیفت کارت اپ استور و آیتونز تقسیم می‌شوند. گیفت کارت اپل استور را می توان برای خرید محصولات، لوازم جانبی و خدمات اپل در هر فروشگاه یا وب سایت اپل استفاده کرد. از سوی دیگر، اپ استور و گیفت کارت آیتونز را می توان برای خرید از اپ استور، آیتونز استور، اپل بوک و سایر سرویس های اپل مانند Apple Music و فضای ذخیره‌سازی ابری iCloud استفاده کرد.

خرید گیفت کارت اپل

گزینه های مختلفی برای خرید گیفت کارت اپل وجود دارد که این امر را برای خریداران نسخه فیزیکی و دیجیتالی راحت می‌کند. برای خرید گیفت کارت ایفون می‌توان مستقیماً از وب‌سایت رسمی، فروشگاه‌های فیزیکی، نمایندگی‌های رسمی و خرده‌فروشان شخص ثالث اپل خریداری کرد. علاوه بر این، برای خرید گیفت کارت اپل ۱ دلاری می توان از طریق App Store یا iTunes Store به طور مستقیم گوشی‌های آیفون خریداری کرد.

همچنین توجه داشته باشید که انواع مختلفی برای گیفت کارت های اپل وجود دارد که بسته به خرده فروش و نوع کارت هدیه از 10 تا 200 دلار یا بیشتر متغیر است. گیفت کارت اپل ۱ دلار در واقع کم‌ترین میزان اعتبار این کارت‌های اعتباری به حساب می‌آید. با توجه به حجم بالای سایت‌های فروشنده به هیچ عنوان از فروشگاه‌هایی که خرید گیفت کارت اپل ارزان را تبلیغ می‌کنند، مراجعه نکنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت اپل

پس از خرید گیفت کارت اپ استور، استفاده از آن ساده و راحت است. برای کیفت کارت های فیزیکی، گیرنده می‌تواند هنگام خرید گیفت کارت اپل استور از Apple Store، App Store، یا iTunes Store با وارد کردن کد در پشت کارت مقدار اعتبار حساب خود را افزایش دهد.

پس از خرید گیفت کارت آیتونز دیجیتالی، ایمیلی حاوی کدی را دریافت می‌کنید که می‌توانید به‌صورت مستقیم برای خریداری سرویس‌های مختلف اپل به‌کار ببرید.

اعتبار به دست آمده از خرید کیفت کارت اپل را می توان برای خرید برنامه‌ها، بازی‌ها، موسیقی، فیلم، سریال‌های تلویزیونی، فضای ذخیره سازی ابری iCloud و دیگر موارد استفاده کرد. همچنین خریداران می‌توانند از موجودی گیفت کارت اپل خود برای خرید یا اجاره سرویس‌ها از اپ استور، آیتونز استور و اپل بوک یا خریدهای درون برنامه‌ای برای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف استفاده کنند.

علاوه بر این، از گیفت کارت های اپل می‌توان برای خرید سخت‌افزار، لوازم جانبی و خدمات اپل از فروشگاه‌های این شرکت مانند جدیدترین گوشی‌های آیفون، آی‌پد، مک، اپل واچ و سایر موارد استفاده کرد. در واقع امکان استفاده از به حالت‌های گوناگون از این کارت‌های اعتباری باعث می‌شود بسیاری از کاربران به فکر خرید گیفت کارت اپل استور باشند.

مزایای گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل مزایای متعددی هم برای هدیه دهنده و هم برای دریافت کننده دارد. برای افرادی که گیفت کارت های اپل را هدیه می‌دهند، آن‌ها گزینه‌ای راحت و همه کاره دسترسی دارند که به دریافت کننده اجازه می دهد محصولات، برنامه‌ها، موسیقی، فیلم‌ها یا خدمات مورد نظر خود را از اپل بخرند. در واقع با خرید گیفت کارت ایفون حدس و گمان برای پیدا کردن هدیه عالی از بین می‌رود.

برای دریافت کننده گیفت کارت هم کارت‌های هدیه اپل انعطاف‌پذیری را برای کاوش و لذت بردن از طیف گسترده‌ای از پیشنهادات دیجیتال و فیزیکی اپل فراهم می‌کنند.

علاوه بر این، گیفت کارت های اپل گزینه عالی برای کاربران ایرانی هستند؛ زیرا دسترسی به خدمات اپل با توجه به تحریم‌های موجود برای کاربران ایرانی محدود شده است و برای استفاده از این سرویس‌ها، خرید گیفت کارت اپل راه حل مناسبی به حساب می‌آید.

نکاتی که قبل از خرید گیفت کارت اپل باید رعایت کنید

  1. هنگام خرید گیفت کارت اپل، باید توجه داشته باشید از فروشندگان مجاز و رسمی خریداری کنید. از خرید گیفت کارت اپل ارزان قیمت یا مراجعه به منابع غیر رسمی یا تایید نشده خودداری کنید، زیرا ممکن است کارت‌های تقلبی برایتان ارسال یا مشخصات حساب بانکی شما را سرقت کنند.
  2. کد گیفت کارت اپل دریافت شده را با افراد دیگر به اشتراک نگذارید، زیرا این کد نام صادر کننده ندارد و هر شخصی که به آن دسترسی پیدا کند، می‌تواند مبلغ کارت اعتباری اپل را به کارت اپل ایدی خود انتقال دهد.

  1. هنگام استفاده از گیفت کارت اپل، مهم است که از موجودی باقی‌مانده روی کارت آگاه باشید؛ زیرا این امر وجوه موجود برای خریدهای آینده را تعیین می کند. موجودی گیفت کارت را معمولاً می‌توان از طریق Apple Store، App Store یا iTunes Store و همچنین از طریق وب‌سایت Apple بررسی کرد.

گیفت کارت سیبچه | مقرون به صرفه و مطمئن

بازارچه نرم افزار سیبچه که به عنوان اولین و بهترین فروشگاه نرم افزار برای گوشی های آیفون شناخته می‌شود، اقدام به فروش گیفت کارت اپل با قیمت مناسب و رقابتی کرده است.

یکی از مشکلات کاربرانی که از کارت اپل ایدی استفاده می‌کنند، عدم امکان افزودن اعتبار گیفت کارت به حساب خود است؛ در واقع اپل آیدی‌های کارتی به دلیل استفاده از مشخصات غیر واقعی بعد از گذشت مدتی توسط اپل غیر فعال می‌شوند. از همین رو خرید اکانت سیبچه می‌تواند راهکار مناسبی باشد.

در واقع با قیمت خرید اشتراک سیبچه می‌توانید از خدمات گسترده‌ای برخوردار شوید. برای مثال کاربران می‌توانند بعد از خرید گیفت کارت سیبچه، اقدام به خرید اشتراک سیبچه یک ماهه بپردازند.

آموزش نصب سیبچه در اپل

همانطور که می‌دانید، دسترسی کاربران ایرانی به خدمات اپل محدود شده است، ولی سیبچه با استفاده از روش AD-HOC توانسته این مشکل را برای کاربران ایرانی گوشی های ایفون برطرف کند تا بتوانند از تمامی قابلیت‌های iOS بدون مشکل استفاده کنند. بعد از خرید گیفت کارت سیبچه باید برای فعال سازی آن، باید اقدام به نصب نرم افزار فروشگاهی این سایت بپردازید. برای انجام این کار، داخل مرورگر خود عبارت «سیبچه رایگان برای اپل» را جستجو کنید تا وب‌سایت آن به شما نمایش داده شود و سپس آموزش نصب سیبچه در اپل را که در ادامه آمده، دنبال کنید.

  1. روی لینک اول بزنید و وارد سایت سیبچه شوید.
  2. گزینه دانلود سیبچه را لمس کنید تا فرایند نصب آن آغاز شود.
  3. بعد از نصب نرم افزار این فروشگاه روی گوشی آیفون باید به نسبت به خرید اشتراک سیبچه یک ماهه یا اشتراک ۶ ماهه سیبچه اقدام کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی