|

چرا لنز رنگی هرا که طرفدار زیادی دارد ؟

لنزهای هرا ویژگی ها و انواع مختلفی دارند که باید قبل از خرید این لنز، در مورد این ویژگی ها اطلاعات کافی را داشته باشید

لینک کوتاه کپی شد

میتوان گفت که در بین برندهای موجود لنز در سطح جهانی، لنزهای طبی رنگی hera یکی از بهترین ها باشد. لنز هرا محصول کشور کره و شرکت dreamkon میباشد. لنزهای هرا ویژگی ها و انواع مختلفی دارند که باید قبل از خرید این لنز، در مورد این ویژگی ها اطلاعات کافی را داشته باشید

نکات کلی در مورد لنز هرا

لنزهای hera از لحاظ زمان و دوره ی مصرف متفاوت میباشند که شامل لنز سالانه و لنز فصلی نیز میشود. منظور از سالانه و فصلی در واقع نوعی تاریخ انقضا است که فرد برای مثال تنها به مدت یک فصل میتواند از لنز فصلی hera استفاده کند و در صورتی که این فرد بیشتر از موعد گفته شده این لنز را مورد استفاده قرار دهد، خطرات زیادی چشم او را تهدید خواهد کرد از جمله عفونت ها و بیماری های چشمی مثل زخم یا خراش قرنیه.

خصوصیات لنز عسلی هرا

از خصوصیات مهم لنزهای هرا که میتوان از آنها نام برد، نرم بودن و لطافت این لنزها است. این موضوع را تنها کسانی متوجه میشوند که لنزها با برند های مختلف را استفاده کرده باشند و به لطافت لنز هرا پی برده باشند. در واقع لنز هرا به هیچ وجه باعث آزار چشم و ایجاد حس ناراحتی هنگام استفاده از آن را به شما نمیدهد. ویژگی دیگر لنزهای هرا این است که مانع خشکی چشم میشوند، علت آن هم این است که نسبت به لنزهای دیگر آبرسانی بیشتری دارد که مقدار این آبرسانی بر روی جلد لنز ذکر میشود. افرادی که مشکلات مربوط به خشکی چشم دارند باید حتما قبل از خرید لنز به میزان آبرسانی آن دقت کنند. مواد سازنده ی لنزهای طبی رنگی هرا از جنس polyhema میباشد.

نکات کلیدی قبل از خرید لنز مورنینگ

اولین نکاتی که باید در هنگام خرید لنز حتما به آنها دقت کنید سایز لنز، قطر لنز و مقدار انحنای لنز است. علت آن هم این است که قطر و اندازه عنبیه و مردمک هر فرد با دیگری تفاوت دارد. همینطور اینکه انحنای کرده ی چشم هر فرد منحصر به خود اوست. سایز ها و اندازه های لنز هرا و همچنین میزان انحنای آنها روی جعبه شان نوشته شده است. در صورتی که کسی لنز با سایز نامناسب خریداری کند، یعنی اندازه ی آن بزرگ یا کوچک باشد، قطعا در هنگام استفاده احساس ناراحتی خواهد و قادر به تحمل طولانی مدت آنها نخواهد بود. همچنین اینکه لنز با اندازه نامناسب در چشم جا به جا میشود که بسیار آزار دهنده است.

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، لنزهای هرا هم انواع طبی دارند و هم رنگی. لنزهای رنگی شان دارای تنوع بسیار خوبی است به طوری که فرد میتواند علاوه بر انتخاب رنگ مورد علاقه ی خود، توناژ آن را هم طبق سلیقه ی خود انتخاب و خریداری کند. برای مثال اگر فرد مایل به خرید لنز آبی باشد، رنگ آبی دارای توناژ های مختلف تیره تا روشن است که میتواند هر کدام را که بخواهد انتخاب کند. در هنگام انتخاب رنگ لنز حتما باید به رنگی که انتخاب میکنیم دقت کنیم و همه ی جوانب را در نظر بگیریم. در زیر به جوانبی که باید در هنگام انتخاب رنگ لنز در نظر بگیریم پرداخته ایم.

انتخاب رنگ لنزهای لنزمارکت

همانطور که میدانید اکثرا لنزهای رنگی شکل طبیعی عنبیه را دارند و فقط رنگ هایشان با یکدیگر تفاوت دارد مثل لنز طوسی، لنز خاکستری، لنز آبی، لنز عسلی، لنز یخی، لنز سبز و رنگ های فانتزی دیگر که دارای خطور و حواشی متفاوتی میباشند که به طور معمول به آنها لنز طوسی دور مشکی، لنز یخی دور مشکی، لنز خاکستری دور مشکی و …میگویند.

لنزهای هرا در پالت رنگ های خود دارای 3 توناژ دور دار ساده و ترکیبی هستند. دو عامل بسیار مهمی که باید قبل از انتخاب رنگ لنز به آنها توجه بسیار کنید، رنگ مو و رنگ پوستتان است. همچنین اینکه از لحاظ روان شناختی، شخصیت هر فرد تاثیر به سزایی در انتخاب رنگ لنز دارد. به عنوان مثال بعضی افراد رنگ ها روشن و طبیعی و ملایم را میپسندند، در صورتی که افراد زیادی هم هستند که رنگ های عجیب غریب مورد پسندشان است.

رنگ مناسب برای چشم روشن

اگر فقط میخواهید یک تغییر جزئی و کوچک در چهره تان ایجاد کنید باید در نظر داشته باشید که رنگ هایی انتخاب کنید که به رنگ طبیعی چشم های شما بوده ولی کمی رنگشان عمیق تر است. در صورت انتخاب این رنگ لنز میتوانید چهره ای طبیعی و جذاب بسازید.

در صورتی که میخواهید تغییر اساسی کنید و رنگ چشمتان کاملا عوض شود بهتر است یک رنگ کاملا متفاوت با رنگ چشمتان انتخاب کنید. برای مثال اگر چشمتان سبز است، لنز با رنگ خاکستری یا آبی خریداری کنید که رنگ چهره تان کاملا تغییر کند. یا اینکه اگر چشمتان سبز است از رنگ طوسی یا آبی روشن استفاده کنید. همچنین اینکه اگر چشمتان عسلی یا فندقی روشن است، تقریبا تمام رنگ‌های روشن برای چشمتان مناسب است.

رنگ مناسب لنز برای چشم های تیره

اگر نیاز به تغییر جزئی و کوچک در چهره تان دارید، لنزهای فندقی و عسلی روشن بسیار مناسب هستند. به این دلیل که این مدل رنگ ها فاصله ی زیادی با رنگ چشمتان ندارند و باعث ایجاد یک تغییر ملایم در چهره تان میشود. اما در صورتی که نیاز تغییر کلی و اساسی در چهره و چشمانتان دارید، میتوانید از رنگ های خنک و روشن مثل آبی، طوسی، سبز روشن استفاده کنید. به ویژه اگز پوستتان تیره باشد این رنگ ها تغییر بسیار اساسی و جذابی در چهره تان ایجاد میکنند.

رنگ مناسب لنز hera برای پوست با توناژ تیره

در صورتی که رنگ پوستتان توناژ گرم دارد و رنگ موهایتان قهوه ای یا با توناژ تیره است، مناسب ترین رنگ برای لنز عسلی و فندقی و یا سبز و قهوه ای روشن است.

مناسب ترین رنگ لنز برای پوست‌ها با توناژ سرد و روشن

مناسب ترین رنگ های لنز هرا برای کسانی که پوستشان توناژ سرد دارد و موهایشان رنگ های روشن دارد، بنفش، رنگ ها با توناژ آلبالویی و قرمز و همچنین آبی روشن میباشد.

اما با وجود تمام این تفاسیر لازم به ذکر است که افراد برای انتخاب رنگ لنز علاوه بر در نظر گرفتن این قواعد باید به سلیقه و انتخاب شخصی خود باید اهمیت دهند. و اما مهمترین نکته ای که باید علاوه بر مسائل زیبایی و آرایشی باید به آن توجه کرد این است که طرز استفاده و طریقه ی محافظت از این نوع لنز ها را یاد بگیرید.

بدین منظور باید حتما به نکات بهداشتی استفاده از این لنز ها نیز دقت لازم را داشته باشید اعم ازینکه با دست های شسته شده و تمیز آنها را استعمال کنید و از گذاشتن آنها در ظرف ها و مایع لنزهای آلوده خودداری کنید. همچنین اینکه با یک پزشک متخصص مشورت کنید و لنزها با کیفیت استاندارد خریداری کنید تا از عفونت های احتمالی در امان باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی