|

کت سوزن دوزی را چگونه ست کنیم؟

کت سوزن دوزی؛ ست کردن مانتو کتی که کاری نداره اگه راس میگی کت ترند 1402 رو ست کن!

کت سوزن دوزی

وقتی صحبت از مانتو به میان می آید هیچ مدل مانتویی قادر به رقابت با مانتو ترند 1402 نیست، ولی کت سوزن دوزی اصول خاص خود را برای ست کردن دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید باورتان نشود ولی کت سوزن دوزی یکی از جذاب ترین و شیک ترین ترندهای دنیای مد است که تا به امروز با استقبالی تکرار نشدنی رو به رو شده است، پس حال که در دنیای مد معجزه ای رخ داده و استایل زنانه را دگرگون کرده است خوب است که با اصول و قواعد استفاده از این آیتم جذاب در استایل هم آگاه باشید. این کت ها همگی قدهای نسبتا کوتاهی دارند و برای ست کردن آن ها در استایل آیتم های مکمل‌شان را باید بشناسید. برای مثال باید بدانید که مانتو کتی شما مناسب استفاده با پیراهن و سارافون است و یا شلوار می تواند گزینه مناسبی برای کت سوزن دوزی شما باشد. البته فراموش نکنید که شما با این کت های جذاب می توانید انواع استایل های مختلف و یا سبک های مورد علاقه خود را تجربه نمایید، زیرا این کت ها محدودیت پوششی ندارند و به راحتی در استایل های کلاسیک و یا حتی کژوال قابل استفاده هستند. پارچه های سوزن دوزی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند، انواع مختلفی دارند.

شما می توانید انواع پارچه سوزن دوزی شده دست دوز یا کارخانه ای را در بازار پیدا کنید یا به صورت اختصاصی سفارش دهید. شاید عجیب باشد ولی نوع های دست دوز این پارچه قیمت بالاتری دارند و از کیفیت  زیبایی منحصربفردی برخوردار می باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی 1402 با کت سوزن دوزی آشنا شوید.

کت سوزن دوزی

کت سوزن دوزی

کت سوزن دوزی را با شلوار ست کنید؛ جذاب و الگانت بپوشید

اولین ست پیشنهادی ما برای شما ست مانتو کتی سوزن دوزی به همراه شلوار است. البته نباید فراموش کنید که این سوزن دوزی های جذاب به خاطر قد کوتاهی که دارند با هر نوع شلواری قابل استفاده نیستند، پس قبل از انتخاب شلوار بهتر است بدانید شلوارهایی که با آن ها ست می شوند کدامند. در ابتدا سعی کنید زمانی که می خواهید شلوار بپوشید از کت سوزن دوزی متوسط استفاده و نوع های کراپ آن را انتخاب نکنید و در ادامه بهتر است تا از شلوارهای پارچه ای فاق بلند کمک بگیرید. برای مثال شلوار پلیسه واید لگ با فاق بلند و یا مام استایل های پارچه ای می توانند گزینه های مناسبی برای این کت های سوزن دوزی جذاب باشند.

کت سوزن دوزی

کت سوزن دوزی

کت سوزن دوزی را با سارافون بپوشید؛ جسورانه لباس بپوشید

پیشنهاد دوم ما برای ست کردن کت سوزن دوزی پیراهن و یا سارافون است. پس شما برای ست کردن کت های کراپ و کوتاه سوزن دوزی می توانید از پیراهن استفاده کنیید، حال به نظرتان چه پیراهنی مناسب این استایل می باشد؟ بله سارافون های بلند با دامن های کلوش می توانند گزینه های مناسبی باشند و شما را از دغدغه انتخاب شلوار رها کنند. پس اگر قصد دارید برای زیر کت سورن دوزی خود یک پیراهن و یا سارافون را انتخاب کنید، بهتر است فقط به فکر خرید یک شال و کفش مناسب برای استایل خود باشید. فراموش نکنید که اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید کیف کلاچ و کفش پاشنه بلند می توانند برای استایل شما معجزه کنند.

کت سوزن دوزی

کت سوزن دوزی

کت سوزن دوزی و معجزه شومیز؛ از ترفند لایه لایه استفاده کنید

یکی از ترفندهای ست کردن کت های کراپ و کوتاه را می توان شومیز دانست، شومیز های لینن و قد متوسط گزینه های مناسبی برای ست کردن این مانتو ها هستند. شما می توانید این شومیزها را برای زیر انتخاب نمایید و کت سوزن دوزی خود را به عنوان رویه تن کنید. فراموش نکنید که شومیز انتخابی باید دارای هارمونی رنگ با کت شما باشد، یکی از دلایل انتخاب شومیز لینن نچرال برای زیر این کت ها می توان داشتن رنگ خنثی دانست، شومیزهای لینن نچرال با هر نوع کت و لباسی حتی دارای پترن و یا ساده ست می شوند.

کت سوزن دوزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی