|

تابستان ۱۴۰۲ چه مانتویی بپوشیم؟

معرفی جدیدترین مانتوهای ترند 1402؛ به نظرت کدومه مانتو کتی یا مانتو شومیزی؟

مانتو ترند 1402

انتخاب و آشنایی با مانتوهای ترند 1402 برای تابستانی جذاب و دوست داشتنی؛ جدیدترین مدل های مانتو تابستونی را بشناسید از مانتو کتی تا مانتو وس…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوزمانتو کتی یکی از مدل های مانتو است که در سال های اخیر در میان بانوان بسیار محبوب و پرطرفدار شده است و می توان گفت یکی از شناخته ترین مانتوهای ترند 1402 نیز محسوب می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مانتوها هم به صورت اورسایز و هم در سایزهای متناسب با اندام شما و دارای برش های کلاسیک در بازار موجود هستند. مانتوهای ترند 1402 را می توان  در کل دارای چند ویژگی مشترک دانست که  یکی از مهم ترین ویژگی ها را می توان اورسایز بودن آن ها بیان کرد. پس اگر می خواهید استایلی ترندی و در عین حال جذاب داشته باشید دقت کنید که مانتو انتخابی دارای تن خور راحت و آزاد باشد.

از آنجایی که در دهه های قبل تا حد بسیار زیادی مانتوهای جذب و به بدن چسبیده ترند بودند می توان گفت انتخاب اینگونه مانتوها می تواند استایل شما را از یک استایل امروزی و جذاب به یک استایل دمده و قدیمی تبدیل کند. در بین مانتوهای ترند 1402 اندامی ترین مانتو را می توان مانتو کتی دانست، زیرا این مانتوها د ر نوع کلاسیک دارای برش های اندامی هستند ولی باز هم جزو مانتوهای جذب محسوب نمی شوند.

همانطور که از اسم این مانتو پیدا است، مانتو کتی ترکیبی از کت و مانتو است. یقه و آستین‌ های این مدل مانتوها شبیه به کت طراحی می‌ شود و معمولا آن را از پارچه‌ هایی می‌ دوزند که ظاهری رسمی‌تر و شکیل‌ تر به مانتو می‌ دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از مانتوهای ترند 1402 آشنا شوید و استایل تابستانی را خاص تر از بقیه تجربه نمایید.

مانتوهای ترند 1402

مانتوهای ترند 1402

کلاسیک ترین نوع در بین مانتوهای ترند 1402

مانتو کتی یکی از مانتوهای کلاسیک و رایج است که می توان گفت در بین مانتوهای ترند 1402 بسیار خوب درخشیده است. این مانتوها اغلب دارای دو سبک اورسایز و نیمه اسپرت و اندامی و برش دار هستند که نوع دوم برای استایل های کلاسیک و یا الگانت گزینه مناسبی است. پس بسته به اینکه کدام نوع را انتخاب نمایید آیتم های مکمل استایل تابستانیتان ممکن است تغییر کند، برای مثال نوع نیمه اسپرت با شلوار جین هم قابل استفاده است.

ولی شما برای ست کردن نوع کلاسیک باید از شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند استفاده کنید، البته اگر قد بلندی دارید و نمی خواهید همانطور که کلاسیک و رسمی دیده می شوید بلندتر دیده شوید بهتر است از کالج های رسمی و یا کفش های زارای تخت استفاده کنید.

مانتوهای ترند 1402

مانتوهای ترند 1402

همه مانتوهای ترند 1402 یه طرف مانتو شومیزی یه طرف

شومیز یکی از محبوب ­‌ترین و جذاب ­‌ترین لباس‌ ­ها برای خانم‌­ هایی است که به ظاهر و استایل خود اهمیت می‌ ­دهند. شما اگر یک مانتو شومیزی در کمد خود داشته باشید خواهید دید که این مانتو برایتان مانند یک آچار فرانسه عمل خواهد کرد. برای مثال چه شلوار جین بپوشید چه شلوار پارچه ای یا لینن مانتو شومیزی برای استایل شما مناسب است. پس فراموش نکنید که به جز استایل های رسمی و کلاسیک بقیه سبک ها همگی به یک مانتو شومیزی در بین مانتوهای ترند 1402 نیاز دارند.

برای راهنمایی بیشتر در ست کردن این مدل مانتو می توان گفت اگر یک مونت تک رنگ را برای خود انتخاب نموده اید، یک شلوار بوت کات و یا جین زاپ دار مام استایل می تواند برای تکمیل استایلتان گزینه مناسبی باشد. البته ونس یا کتونی را فراموش نکنید که بهترین انتخاب ها برای این استایل هستند.

مانتوهای ترند 1402

مانتوهای ترند 1402

یکی از مانتوهای ترند 1402 را می توان نسل جدید ژیله معرفی کرد

در بین تمام مانتوهای ترند 1402 می توان وست را یکی از خاص ترین و متفاوت ترین ها دانست. پس اگر می خواهید استایلی متمایز از دیگر خانم ها داشته باشید بهتر است به سراغ وست بروید. اگر نمی دانید در مورد چه لباسی صحبت می کنیم باید بگوییم که وست یک لباس همانند طرح سارافون و جلیقه است که برروی یک لباس دیگر پوشیده می شود. البته خوب است که یادآور شویم این لباس ترند و تابستانی فاقد آستین است، در نتیجه برای ست کردن او در استایل تابستونی بهتر است تا از شومیز سفید و یا یک شومیز لینن نچرال کمک بگیرید.

مانتوهای ترند 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی