|

برای سفر های ساحلی چه مانتویی بپوشیم؟

کنار دریا چی بپوشیم؟ به نظرت مانتو مسافرتی تابستون 1402 چه مانتوییه؟

مانتو مسافرتی

آشنایی با انواع مانتو مسافرتی برای سفرهای تابستونی و جذاب 1402؛ شایانیوز بهت میگه کدوم مانتو و یا لباس برای سفر شمال و لب ساحل مناسبه برات

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو یکی از آیتم های اصلی استایل خانم ها است چه در سفر چه در روزمره پس در هر کجا که باشید باید برای انتخاب متناسب آیتم اصلی استایل خود با توجه به شرایط محیطی و ویژگی های فیزیکی خود وقت صرف نمایید. پیشنهاد ما برای انتخاب یک مانتو مسافرتی مناسب برای تابستان این است که اصلا به سراغ مانتو های مرسوم خود که در محل کار، خرید یا مهمانی می ‌پوشید، نروید. فراموش نکنید که الزاما مانتو های بلند یا گشاد انتخاب خوبی برای یک سفر تابستانی نیستند، شما احتیاج به یک مانتو مسافرتی آزاد ولی نه گشاد و البته سبک و خنک دارید.

مانتوهایی که مدل پیراهن مردانه هستند یعنی همان مانتو شومیزی های محبوب و دوست داشتنی، انتخاب راحت و خوبی محسوب می‌ شوند. همیشه به یاد داشته باشید که یک مانتو مسافرتی راحت و اسپرت با رنگ شاد می‌ تواند مقدمه سفر شاد و انرژی ‌بخش شما باشد. البته خوب است که در کنار این ویژگی ها بدانید برای مقصد سفر نیز می توانید از مانتوهایی که جنس پارچه آن ها کمتر چروک می شود استفاده کنید و سعی کنید مانتو و روسری های خود را در کاوری جداگانه از چمدان بسته بندی کنید.

البته فراموش نکنید اگر هوایی سفر می کنید می توانید به طور معمول شلوار جین خود را با یک مانتو لینن ست کنید و یا با یک مانتو کفتان خنک برای سوار شدن در هواپیما آماده شوید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با جدیدترین مدل های مانتو مسافرتی آشنا شوید و تابستانی را جذاب و در عین حال شیک بگذرانید.

مانتو مسافرتی

ست جذاب مانتو با دامن؛ به این میگن مانتو مسافرتی

اگر برای استایل تابستانی و سفری خود به دنبال یک مانتو مسافرتی و جذاب هستید و همزمان می خواهید در کنار دیگر لباس ها به هارمونی جذاب و خنکی برسید، پیشنهاد ما برای شما انتخاب یک ست مانتو و دامن است. دامن پوششی ساده است که تقریبا در هر نوع بدنی زیبا به نظر می رسند، به همین خاطر شما با هر سلیقه یا ویژگی بدنی ای می توانید برای سفر در تابستان به مناطق گرمسیر چند دامن نخی را همراه خود داشته باشید.

یکی از ویژگی های مثبت دامن ها هم این است که تا کردن و میزان جای اشغالی توسط آن ها نیز محدود است و همین موضوع باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی آنها را در چمدان خود جا کنید. پس پیشنهاد ما به عنوان مانتو مسافرتی هم یک کت کراپ است، زیرا کت های کراپ با دامن استایل جذابی را می سازند و جالب است که بدانید از این کت ها از ترندهای جذاب سال نیز محسوب می شوند.

مانتو مسافرتی

مانتو مسافرتی

مانتو مسافرتی میتونه کفتان باشه چرا که نه

شاید به نظرتون کمی عجیب باشه ولی مانتو مسافرتی می تونه یک کفتان تابستونی با پترن های گلدار و برگ های بزرگ و یا با طرح های هاوایی باشه، مخصوصا اگر به یک سفر ساحلی می خواهید بروید. پس شما می توانید این لباس ها را در چمدانتان داشته باشید، زیرا اینگونه شما با طبیعتی که سفر کردید به خوبی همخوانی خواهید داشت. کفتان ها به خاطر داشتن سبک بوهو برای هر نوع فرم اندام مناسب است.

البته نکته مهمی که این لباس ها را از دیگر گزینه ها برایتان متمایز می کند این است که شما برای ست کردن این مانتوها نیاز به شلوار و آیتم مکمل نخواهید داشت، به همین خاطر به حمل لباس های کمتری هم نیاز پیدا می کنید و می توانید سبک تر و در عین حال خنک تر سفر کنید. شما برای ست کردن این مانتو مسافرتی فقط باید یک کتونی و یک شال بردارید، پس کار سختی پیش رو ندارید.

مانتو مسافرتی

مانتو مسافرتی

مانتو جلوباز و شلوار واید لگ؛ سفر تابستونی به جز مانتو مسافرتی شلوارم میخواد

اگر در سفر خود از یک کارخانه یا یک منطقه روستایی دیدن می کنید یا از یک مکان گردشگری که افراد محلی در آنجا شلوار جین پوشیده اند، پس پوشیدن شلوار جین امری عادی است. البته شلوار جینی که می پوشید باید اندازه اش مناسب و صاف و مرتب باشد، حتی بهتر است از رنگ آبی تیره یا مشکی استفاده کنید. ولی اگی می خواهید به یک شهر ساحلی و گرم یا بهتر است بگوییم شرجی سفر کنید انتخاب یک مانتو مسافرتی به تنهایی کافی نیست، بلکه یک شلوار واید لگ پارچه ای و خنک است که باید به کمک شما بیاید.

مانتو مسافرتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی