|

ارزان قیمت ترین ریمل های خوب بازار ؛ اینا واسه کاشت مژه جایگزینن هیولا

ارزان قیمت ترین ریمل

با توجه به اینکه کاشت مژه خیلی ترند شده، اما هزینه هایی فضایی داره که در این مطلب با ارزان ترین اما جذاب ترین ریمل ها آشنا خواهید شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر یک بانو باشید قطعا خبر دارید که این روزها ترند تو زیبایی ظاهری خانومها چیه و چه آیتمی بیشتر مورد توجه قرار گرفته. چرا که حتی اگه شما اهل این حرفها هم نباشید و خیلی تو چیتان پیتان خانومانه مثل آرایش و کاشت مژه و کاشت ناخن و … دستی بر آتش نداشته باشید، باز از روی ظاهر دوستاتون و یا فامیل و حتی تو خیابون میتونید ببینید و متوجه بشید که مثلا تا همین ده سال پیش تنها یکسری کاشت ناخن انجام میدادن و حالا تا به چه اندازه زیاد و بولد شده.

این روزها می بینیم که آیتمی دیگر در حال زیاد شدنه و اون چیزی نیست جز کاشت مژه! البته که اگه بخوایم تو بحث عمل های زیبایی هم بریم باید بگیم خداییش عمل بینی با وجود قیمت های سرسام آوری که داره ولی به شدت زیااااد شده! چجوری که تو یک خیابون مرکز خرید راه برید قطعا از هر ده خانوم یک نفر چسب زده هست و حتی شاید هم بیشتر! اما در رابطه با مژه باید بگیم بهتر نیست به جای اینهمه خرج کاشت و ترمیم، یک ریمل خوب و قیمت مناسب تهیه کنید؟

ارزان قیمت ترین ریمل

اگر چه شما هم خانومی هستید که این راه رو انتخاب کردید پس حتما در این مطلب با ما همراه باشید چرا که شما رو به خواسته و هدفتون خواهیم رسوند در حالی که از هزینه های کمرشکن کاشت و ترمیم و اینکه هر سه هفته یکبار هزینه کنید خلاص میشید!

انتخاب ریمل بسته به اونچه که شما میخواید داره چرا که مثلا خانومی به دلیل بلندی مژه هاش دلیلی نمی بینه ریمل بلند کننده بخره و ترجیح میده تا حجم دهنده باشه تا به مژه هایی پرپشت تر برسه. و یا بلعکس! شاید هم برای استخر میخواید و ریمل ضد آب مناسبتونه!

ارزان قیمت ترین ریمل

ریمل اسنس در انواع مختلف؛ رنج قیمتی 180/000 تومان به پایین

این ریمل ساخته المان است. اسنس رو میشه یکی از پر طرفدار ترین ریمل های مورد استفاده دونست که طرفداران خاص خودش رو داره. اسنس در رنگ های مختلف مشکی و صورتی و سیز و آبی هستش که البته همگی جوهری مشکی دارند و این تغییر رنگ ها جهت کارایی های مختلف اونهاست که یکسری بر این نظرند ریمل صورتی اسنس خیلی جذابه و برخی هم شیفته رنگ مشکی این ریمل هستند و به نظرشون حجم دهندگی بالایی داره! این ریمل از لحاظ قیمت جزو مناسب ترین هاست که خب با توجه به گرانی های این روزها قیمت مناسبی داره. از معایب ریمل اسنس چسبندگی مواد داخلشه و پاک کردن سختش که خب شما با استفاده از پد و تونر مخصوص چشم میتونید پاک کنید. اگر نه، استفاده از گلا و خیس کردن پد توسط گلا میتونه به راحتی ریمل و رژ ها 24 ساعته رو پاک کنه. البته با کمی صبر.

ارزان قیمت ترین ریمل

ریمل کالیستا در انواع مختلف؛ 229/000 تومان به پایین

کالیستا یک برند ایرانی می باشد که تونسته در این چند ساله محبوبیت شگفت انگیزی میون بانوان پیدا کنه. پرپشت کننده و حالت دهندگی خوبی داره که برای مژه های نازک و کم پشت میتونه گزینه ای ایده آل باشه. البته که این رو در نظر داشته باشید هیچ یک از ریمل ها صددرصد اون نتیجه ای که ممکنه به شما بدن رو به دوستتون ندن و بلعکس. 

ارزان قیمت ترین ریمل

ریمل گلدن رز؛ 175/000 تومان

ریمل گلدن رز از کشور ترکیه می باشد که در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد و محصولی شناخته شده است. گلدن رز ثابت کرده جهت استفاده روزانه میتونه خوب باشه و اذیت کننده نیست. از نکات گفته شده توسط بانوانی که از این ریمل مصرف داشته اند اینه که مواد زیادی به فرچه چسبیده و ممکنه در حال زدن ریمل کمی تا قسمتی دچار مشکل بشید، اما در نهایت میشه گفت یک از ریمل های خوب و مقرون به صرفه می باشد. 

ارزان قیمت ترین ریمل

ریمل دوسه ؛ 750/000 تومان

برند دوسه از برند های محبوبی محسوب میشه که محصول کشور آمریکا است. روسه در چند سال اخیر تو ایران سر و صدای زیادی داشته و تا به اینجا هم طرفداران خود را پیدا کرده. اما نکته اینجاست که این برند به مانند یک مد زودگذر، خیلی دوام نداشت و حالا می بینیم که میون برند ها همچنان پر طرفداره اما با سر و صدایی خیلی کمتر! ریمل دوسه از دست ریمل های گران قیمت محسوب میشه که بلند کنندگی و حالت دهندگی بالایی داره.

ارزان قیمت ترین ریمل

ریمل مای؛ 161/000 تومان

مای نیز از برند های کیفیت مناسب خوبیه که متوسط رو به بالا در نظر گرفته شده با قیمت هایی تقریبا ارزان! مای در انواع آیتم های آرایشی دست برده و محبوبیت خاص خودش رو پیدا کرده. اما ریمل مای با انجام سه کار حالت دهی و حجم دهی و بلند کنندگی مناسب به راحتی پاک میشه و مشکلات سختی پاک کردنش رو چندان نداره. این ریمل از نظر استفاده کنندگان، ریزش نداره و از ماندگاری خوبی برخورداره.

ارزان قیمت ترین ریمل

نکته آخر اینکه تمام این ریمل ها همونطور که گفته شد طرفداران خود را دارندز و ا طرفی هم برخی رو راضی نکرده اند. معرفی این ریمل ها دلیل بر عالی بئدن صددرصد اونها نیست و تنها بر اساس قیمت مناسب بودنشون و البته پر طرفدار بودنشون انتخاب شده اند.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی