|

معرفی ترند جذاب پاییز ۱۴۰۲

معرفی جذاب ترین مانتوی ترند پاییز از برند کوکو شانل؛ کت شانل را چگونه ست کنیم؟

کت شانل

معرفی جذاب ترین مانتوی ترند پاییز از برند کوکو شانل یعنی کت شانل و انواع مانتو پاییزی به سبک 1402؛ جدیدترین مدل کت شانل ترک و قیمت کت شانل …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کوکو شانل یکی از برندهای به نام و بسیار معروف در دنیا مد است که حتما همه شماها تا به امروز اسن او را به دفعات شنیده اید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند تجاری شنل (chanel) بدون تردید، تاثیر جسورانه و ماندگاری در میان زنان قرن بیستم ایجاد کرد. House of Chanel از آغاز متواضعانه شروع کار خود، در شهر پاریس فرانسه و در اوایل قرن بیستم بود که به یکی از برجسته ترین برندهای های لوکس جهان تبدیل شد و با تولید لباس های خاصی از پارچه شانل بافت که به نوعی امضای او در دنیای مد است بسیا به شهرت رسید. یکی از لباس های بسیار معروف را از این پارچه می توان کت شانل نام برد که از محبوبت بالایی در استایل پاییزی و زمستانی زنانه برخوردار است. کوکو شانل دائما تلاش کرده و می کند تا روش های جدیدی برای معرفی خود از طریق عرضه طرح های الهام بخش مد ایجاد نماید.

کت شانل همانطور که در قسمت بالاتر اشار کردیم از پارچه شانل بافت تهیه شده است، پس در ابتدا خوب است که بدانید این نوع پارچه چگونه است. به طور کلی پارچه شنل بافت، در دسته پارچه های توییت قرار می گیرد، زیرا این پارچه بافتی برجسته و تار و پودی دارد. در واقع در هنگام لمس شانل شما می توانید به راحتی الیاف در هم تنیده شده را ببینید و لمس کنید. تاریخچه پارچه بافت شانل به اوایل قرن 19 باز می گردد، در ابتدا برای بافت این پارچه از الیاف پشمی استفاده می کردند. اما امروزه انواع الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی آمید نیز در تولید این پارچه به کار گرفته می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا مدل کت شانل آشنا شوید.

خرید کت شانل

خرید کت شانل

تاریخچه کت شانل و تاثیر آن بر دنیای مد

شاید برایتان جالب باشد که بدانید خاستگاه پارچه شانل کشور فرانسه بوده و این پارچه از قرن 18 میلادی برای نخستین بار در جهان تولید و عرضه شده است. شخصی به نام الکساندر بوکنان که صاحب کارخانه پارچه سازی پیزلی بود در دهه 1830 میلادی در کشور اسکاتلند برای نخستین بار اقدام به تبدیل نخ شانل به پارچه کرد و آن را در خط تولید خود قرار داد. شانل در دهه 1930 به عنوان پارچه ای مناسب برای تهیه رو تختی و پرده به حساب می آمد، با این وجود در دهه 1970 توانست آرام آرام با معرفی کت شانل وارد صنعت پوشاک شود. کت شانل یکی از کت های ترند و جذاب فصل پاییز است که می توان گفت هر ساله در بین ترندهای این فصل جذاب شاهد حضور پرشور او بوده ایم بدون آن که ذره ای از محبوبیتش کاسته شده باشد.

خرید کت شانل

خرید کت شانل

کت شانل و استایل اسمارت کژوال

کت شانل یکی از کت هایی است که هم در سبک اسمارت کژوال و روزمره و هم در سبک های کلاسیک و یا الگانت جای دارد. پس اگر می خواهید پاییز امسال استایلی جذاب و در عین حال راحت را تجربه کنید انتخاب یک کت شانل می تواند برایتان گزینه مناسبی محسوب شود. برای مثال شما می توانید کت شانل را با شلوار پارچه ای راسته و کتونی ست کنید و همانطور که نیمه رسمی و جذاب دیده می شوید راحت باشید. البته در استایل های اینچنینی به قد شلوار بسیار دقت کنید، شلوار انتخابی باید دارای قد نسبتا کوتاهی باشد زیرا افتادن شلوار بر روی کتونی نمی تواند به اندازه افتادن شلوار بر رو کفش پاشنه بلند استایل شما را جذاب نماید به همین خاطر ممکن است آن را بدتر شلخته و نا هماهنگ کند.

خرید کت شانل

خرید کت شانل

کت شانل در استایل رسمی و الگانت چگونه است؟

شما برای استایل رسمی و الگانت نه تنها باید به صورت دائم از ترندهای دنیای مد با خبر باشید بلکه باید بدانبد کدام لباس ها در دسته لباس های لوکس قرار می گیرند. کت شانل یکی از ایتم های کولس پاییز است که اگر به همراه شلوار پارچه ای دمپا و کفش پاشنه بلند استفاده شود استایل شما را الگانت و رسمی می کند. البته فراموش نکنید که برای این استایل ها بهتر است تا از کت های شانلی استفاده کنید که دارای بافت شاین و براق هستند، زیرا پارچه های شنل بافت مجلسی می توانند استایل شما را بسیار شیک تر از نوع های ساده و یا بدون زرق و برق خود نشان دهند.

خرید کت شانل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی