|

چع اکسسوری های را نباید فراموش کنیم؟

معرفی چند اکسسوری واجب زنانه؛ یادت نره ساعت مچی زنانه تابستون و پاییز نداره مثل انگشتر

ساعت مچی زنانه

معرفی چند اکسسوری واجب زنانه و انواع ساعت مچی زنانه در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های ساعت مچی زنانه الگانس و پرفروش ترین ساعت مچی زنانه در ای…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتما همه شما ها کلمه اکسسوری را شاید بارها شنیده باشید بی آنکه دقیقا بدانید اکسسوری چیست و معنای کاربردی آن را در صنعت و حرفه های مختلف بدانید. پس شاید برایتان جالب باشد که بدانید اکسسوری accessory واژه ای انگلیسی می باشد و در زبان فارسی هم به اکسسوری شناخته می شود و می توان گفت معادل فارسی رایجی برای آن نیست ولی در حالت کلی معنی تحت اللفظی آن لوازم جانبی می باشد. در دنیای مد و فشن هم به تمام لوازم جانبی ها به جز لباس های اصلی اکسسوری اطلاق می شود و حتما می دانید که انواع اکسسوری در کنار لباس های اصلی برای افزایش جلوه و زیبایی و یا ایجاد هارمونی رنگ ها به کار می روند. البته بعضی از آن ها هستند که به جز ایجاد جلوه زیبا کارایی های دیگری هم دارند مانند ساعت مچی زنانه و یا کلاه نقاب دار که کاربری مهم تری نسبت به ایجاد جذابیت در استایل دارند.

ساعت مچی زنانه هم مانند دیگر نوع های زیورآلات در هر فصل و زمانی قابل استفاده است و شامل محدودیت فصلی نمی شود. برای مثال انتخاب یک ساعت مچی به اینکه شما در فصل تابستان هستید یا زمستان بستگی ندارد، بلکه تنها نکته ای که در انتخاب ساعت مچی زنانه تاثیر می گذارد سبک استایل شما خواهد بود. برای مثال اگر استایلی اسپرت و کژوال دارید بهتر است به سراغ انتخاب ساعت مچی زنانه اسپرت بروید و اگر هم برعکس استایلی کلاسیک و رسمی دارید بهتر است تا ساعت مچی زنانه الگانس را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های ساعت مچی و اکسسوری های پاییزی آشنا شوید.

قیمت ساعت مچی زنانه مارک دار اصل

قیمت ساعت مچی زنانه مارک دار اصل

ساعت مچی زنانه؛ اکسسوری همه فصل و همه سن

اگر به دنبال یک اکسسوری شیک هستید که برای همه فصل و یا برای یه دوره زمانی از سن خود قابل استفاده باشد ساعت مچی زنانه می تواند اولین گزینه ای باشد که باید انتخاب نمایید. ساعت مچی زنانه نه تنها یک اکسسوری جذاب و لوکس است بلکه شما را از گذر زمان مطلع می کند که خود این ویژگی یک ویژگی مهم محسوب می شود که می تواند بسیار مفید واقع شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در سال 1275 میلادی نخستین ساعت مکانیکی در کشور انگلستان مورد استفاده قرار گرفت. ساعت‌ های اولیه به دلیل عدم رشد تکنولوژی ساعت بزرگ بودند و نمی‌ شد آن‌ ها را روی مچ دست بست برخی از آن‌ ها بقدری بزرگ بودند که از گردن آویزان می‌ شدند و توی جیب هم جا نمی‌ شدند. البته امروزه تنوع ساعت های مچی به اندازه ای زیاد است که شما برای انتخاب هیچ مشکلی نخواهید داشت.

قیمت ساعت مچی زنانه مارک دار اصل

قیمت ساعت مچی زنانه مارک دار اصل

بعد از ساعت مچی زنانه انگشتر را فراموش نکنید

خب نوبتی هم باشد بعد از ساعت مچی زنانه معرفی انگشتر های ترند و جذاب می رسد. فراموش نکنید که دست های شما هم به اندازه استایل و یا چهره شما معرف شخصیت و یا حتی ویژگی های شخصی شما خواهند بود، پس در انتخاب انگشتر های خود هم دقت کنید تا استایل کامل و بی نقصی داشته باشید. برای انتخاب انگشتر هم مانند ساعت مچی زنانه بهتر است به سبک استایل خود دقت نمایید برای مثال اگر مینیمال و ساده لباس می پوشید انگشتر هار ظریف و مینیمال را انتخاب کنید ولی اگر مجلسی و کلاسیک پوش هستید انگشتر های جواهر و پر زرق و برق را برایتان پیشنهاد می کنیم. زیرا این انگشتر ها استایل ساده شما را از یک استایل ساده به یک استایل لوکس و شیک تبدیل می کنند.

قیمت ساعت مچی زنانه مارک دار اصل

قیمت ساعت مچی زنانه مارک دار اصل

برای کنار ساعت مچی زنانه دستبند انتخاب کنید

یکی از ترندهای جذاب در سال های اخیر انداختن ساعت مچی رنانه و دستبند به همراه هم در یک دست بود که می توان گفت بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. پس اگر می خواهید شیک و در عین حال ترندی به نظر بیاید بهتر است از یک دستبند ظریف و دارای هارمونی مدل و رنگ در کنار ساعت خود استفاده کنید. البته اگر به دست های شلوغ پلوغ عادت ندارید و می خواهید استایل ساده خود را از سادگی دربیاورید ولی سبک مینیمال خود را همچنان داشته باشید می توانید از دستبندهای ساده و ماری استفاده کنید تا همچنان استایلی مینیمال و ساده داشته باشید.

قیمت ساعت مچی زنانه مارک دار اصل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی