|

با چه بوت هایی بلند تر دیده خواهیم شد؟

خانم های قد کوتاه این بوت هارو انتخاب کنند؛ انتخاب بوت و نیم بوت الکی الکی نیست که!

کفش مناسب برای افراد قد کوتاه

معرفی کفش مناسب برای افراد قد کوتاه و انواع بوت و نیم بوت برای پاییز 1402 در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های بوت زنانه پاشنه بلند و بوت چلسی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید به نظرتان کمی عجیب بیاید ولی انتخاب کفش مناسب هم می تواند مانند مانتو و یا دیگر آیتم های استایل بر روی چگونه دیده شدن شما تاثیر زیادی داشته باشد. مخصوصا الان که در شروع فصل جدید و جذاب پاییز هستیم و با تنوع بسیار بالایی از بوت و نیم بوت های پاییزه رو به رو هستیم خوب است که بدانید کدام نوع از این کفش های زمستانی برای استایل و فرم بدنی و قد شما مناسب تر خواهد بود. اکثر خانم های قد کوتاه استفاده از کفش پاشنه بلند را ترجیح می دهند تا بلندتر به نظر برسند. این در حالی است که با پوشیدن این نوع از کفش ها نیز دچار برخی از مشکلات نظیر کمردرد و دردپا می شوند و یا دچار مشکلاتی از قبیل ایجاد تاول در پا و یا میخچه می شوند. به همین دلیل باید از کفش پاشنه بلند در موقعیت مناسب استفاده کنند و در زندگی روزمره به راحتی پای خود اهمیت بیشتری دهند.

شما می توانید یک کفش روزمره انتخاب نمایید که دقیقا تاثیر یک کفش پاشنه بلند را در استایل و بلند تر دیده شدن شما داشته باشد ولی به این نکته توجه کنید که کفش انتخابی حتما ویژگی های مورد نظر شما را داشته باشد. برای مثال اگر به دنبال یک بوت مناسب برای افراد قد کوتاه هستید بهترین انتخاب برایتان این است که یک نیم بوت زارا را انتخاب نمایید. حال اگر برایتان سوال شده است که چرا؟ باید بگوییم که بوت و یا نیم بوت نوک تیز می تواند شما را قد بلندتر و کشیده تر نشان دهد. در ادامه این مقاله همراه ما ببشید تا با چندتا بوت مناسب برای افراد قد کوتاه آشنا شوید.

بوت برای افراد قد کوتاه

بوت برای افراد قد کوتاه

خانم های قد کوتاه بوت های نوک تیز را فراموش نکنید

اگر اهل بوت های پاشنه بلند نیستید ولی در عین حال می خواهید قد بلند و کشیده دیده شوید بهترین راه برایتان انتخاب یک بوت یا نیم بوت نوک تیز است. شما می توانید یک نیم بوت بدون پاشنه ولی به سبک زارا را انتخاب نمایید و از نتیجه نهایی لذت ببرید؛ زیرا قرار است به همان اندازه که با بوت پاشنه بلند شیک و کشیده دیده خواهید شد، شیک و قد بلند دیده شوید. شاید برایتان پیش بیاید که بشنوید افرادی که کوتاه قد هستند و در عین حال چاق هستند، نباید از کفش های بدون پاشنه استفاده کنند. در این صورت اندام و تناسب آن ها به هم می ریزد و ظاهر خوبی نخواهند داشت. ولی باور کنید که اصلا اینگونه نیست و شما با انتخاب مدل و فرم صحیح می توانید متناسب دیده شوید.

بوت برای افراد قد کوتاه

بوت برای افراد قد کوتاه

بوت و نیم بوت لژدار انتخاب کنید؛ چلسی های دوست داشتنی

اگر قد نسبتا کوتاهی دارید و می خواهید پاییز امسال را با انتخاب بوت و نیم بوت مناسب شیک و خوش استایل گذرونید پیشنهاد ما برایتان انتخاب یک مدل بوت یا نیم بوت لژدار است. بوت و نیم بوت های لژدار دارای تنوع بسیار بالایی هستند ولی اگر ترندی پوش هستید بهتر است تا یک بوت چلسی و لژ دار را انتخاب نمایید. در این بین شما قطعا برای انتخاب بوت دچار مشکل نخواهید شد زیرا این بوت ها از بوت های ترند و بسیار معروف سال های اخیر نیز محسوب می شوند، به همین خاطر با تنوع بسیار بالا در مدل و رنگ بندی در بازار موجود هستند.

بوت برای افراد قد کوتاه

بوت برای افراد قد کوتاه

قد بلند می شوید، اگر بوت و شلوارتان را یک رنگ انتخاب کنید

اگر نمی خواهید یک بوت پاشنه بلند را به پا کنید ولی در عین حال دوست دارید قد بلند و کشیده دیده شوید بهتر است تا بوت تخت و بدون پاشنه خود را با یک شلوار هم رنگ ست کنید. زیرا در این حالت قد بلندتر و جذاب تر دیده خواهید شد. پس فراموش نکنید که نه تنها انتخاب مدل می تواند خطای دید ایجاد کند، بلکه بازی با رنگ ها و انتخاب رنگ درست هم می تواند خطای دید ایجاد کند و باعث شود شما قد بلند تر دیده شوید.

بوت برای افراد قد کوتاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی