|

چند تا از رنگ های پاییزی برای لباس که باید بشناسی؛ اینا جون میدن برای عکاسی تو طبیعت

انتخاب رنگ های پاییزی برای لباس میتونه باعث بشه که شما تو یه هم فازی با طبیعت قرار داشته باشید و استایل منحصر به فردتون بیشتر به چشم بیاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد هستن که دوست دارن مطابق با هر فصلی رنگ لباس هاشون رو انتخاب کنن که البته این موضوع حتی در مورد رنگ لاک ناخن و میکاپ هم صدق میکنه که دیگه در این حالت ستینگه ما بینظیر خواهد بود. البته که در هر فصل شما باید از طبیعت الهام بگیرید چرا که حتی بزرگترین برندهای لباس هم این روزا برای طراحی لباس هاشون از موجودات و رنگ هایی که در طبیعت هستن الهام میگیرن و در نهایت هم میتونن یه زیبایی ماورایی خلق کنن که هر بیننده ای رو به شوق بیاره. بنابراین برای رنگ های پاییزی برای لباس چه رنگ هایی اول به ذهنتون خطور میکنه و چرا؟

دیگه هممون خوب میدونیم که پاییز پادشاه فصل هاست و این لقب رو به خاطر رنگ های متنوعی که توی این فصل وجود داره و به چشممون میخوره به این فصل عشاق دادن. ولی واقعا یه پاییزه و نم بارونش و خش خش برگا و انعکاس صدای کلاغ ها ، حالا ما چیکار میتونیم کنیم برای بیشتر زیبا کردن این فصل؟ مسلما انتخاب رنگ های پاییزی برای لباس میتونه حسابی شهرمون رو توی ماه های پاییزی زیبا و دیدنی کنه و البته که خودمون رو هم یه جواریی به هم فازی با طبیعت میرسونه و وقتی که ست باشید باهاش میتونید یه عالمه عکس قشنگ هم تو دلش بندازید. حالا دیگه وقت رو هدر ندیم و بریم سراغ معرفی رنگ های پاییزی برای لباس.

 رنگ های پاییزی برای لباس

اگه میخوای شادابی و شیطون بودنت حتی از توی عکسا هم دیده بشه برو سر وقت نارنجی

برسیم به اولین رنگ برای لباس توی این فصل که توی طبیعت هم زیاد به چشم میخوره یعنی نارنجی که میتونه برای لباس های شما بهترین باشه چرا که از ترکیب رنگ زرد که نشونه ی نشاطه و رنگ قرمز که نشونه ی عشقه درست شده و در کل از رنگ های گرم محسوب میشه. البته که شما این رنگ رو فقط توی برگای پاییزی نمیبینید بلکه تو یکی از اون غروبایی که نشستید توی خونه و چایی دستتونه هم میتونید ببنید که خورشید داره با این رنگ خداحافظیشو اعلام میکنه یا وقتی میزنید تو دل جنگل و یه آتیش به پا میکنید میتونید تو شعله های سوزانش رقص این رنگ رو ببینید.

با این حساب نارنجی رو توی ست های پاییزتون فراموش نکنید که هر کسی که میره سراغ این رنگ فرد بی پروا و شجاعیه که دارای روحیه ماجراجویی هست، بنابراین در صورتی که میخواهید توی عکسای هنری پاییزتون نترس و شاد به نظر برسید حتما سراغ این رنگ برید.

 رنگ های پاییزی برای لباس

اگه توی لوکیشن خوب بودی و میخوای طبیعت دورت بیشتر به چشم بیاد برو سراغ رنگ های روشن

داشتن رنگ های روشن مثل استخونی، کرم و حتی سفید توی استایل پاییزه ی شما میتونه باعث بشه که فضا و رنگ های استفاده شده و موجود توی اون در صورتی گه میخواهید عکس بندازید خیلی بیشتر به چشم بیاد. برای این موضوع یه لحظه چشم هاتون رو ببندید و اینطور تصور کنین که که داخل یه باغ هستید که درختای اون توی ردیف های منظم و روبه روی هم قرار گرفتن و کف این باغ با یه عالمه برگ های طلایی رنگ پوشیده شده و شما میتونید هنوز یه سری از برگ ها رو روی درخت ها ببینید که لحظه شماری میکنن برای پرواز.

تنه ی درختا قهوه ای رنگ هستن و دیوارهای دور تا دور باغ رنگ آجری رو به دوش میکشن و حالا شمایی که در این فضا حضور دارید برای بیشتر به چشم اومدن این فضای پاییزی و بکر باید چیکار کنید که یه عکس فوق العاده ثبت بشه؟ بله درسته باید بدون دست زدن به این ترکیب پاییزی سراغ یکی از رنگ های خنثی و روشن برید و حق تقدم رو به طبیعت بسپارید!

 رنگ های پاییزی برای لباس

اگه میخوای جذاب و در عین حال مقتدر بودن رو نشون بدی قرمز بهترین انتخابه

رنگ قرمز رو دیگه همه میدونن که خدا آماده اش کرده برای فصلای سرد سال و یه همین خاطره که انارش محبوب و نامداره. قرمز رو میشه از اون دسته از رنگا به شمار آوورد نشون دهنده ی صمیمیت و عشق هست. در صورتی که به اواخر پاییز رسیدید و میخواهید چند تا عکس دلبر تو دل طبیعت از خودتون ثبت کنید میتونید اون برگ هایی رو روی درختا ببینید که به رنگ زرشکی و قرمز و حتی قهوه ای در اومدن و شما با پوشیدن یه لباس هایی که رنگ قرمز دارن میتونید حسابی با اون ها ست بشید.

البته که طیف های مختلف قرمز مثل زرشکی و قرمز تیره همون اندازه که میتونن جذاب و انرژی زا باشن ممکن هست که تحریک کننده ی احساس عصبانیت و خشم هم باشن بنابراین توصیه میکینم که در صورتی که میخواهید توی عکساتون احساس امنیت و آرامش بیشتر به چشم بیاد توی استفاده ی این رنگ محتاط باشید.

 رنگ های پاییزی برای لباس

اگه میخوای سرما رو با یه رنگ گرم معتدل کنی دره خونه ی زردو بزن

زرد رو میشه از غالب ترین رنگ هایی به شمار آوورد که شما میتونید توی پاییز اون رو ببینید. به طور کلی نشاط و سرزندگی این رنگ توی فصل های سرد مثل پاییز و زمستون که هوا زود تر تاریک میشه و روزها کوتاه تر هستن یه تضاد جالب ایجاد میکنه و بودنش تو این فصل ها برای این که بشه با سرما کنار اومد مسلما لازم خواهد بود. بنابراین توی این فصل میتونید زرد رو توی ترکیب لباس هاتون داشته باشد و کنارش از رنگ های خنثی استفاده کنید تا آیتم اصلی لباس با رنگ زرد باشه و خودنمایی کنه.

 رنگ های پاییزی برای لباس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی