|

رنگ 2024 چقدر جیگره واسه دکوراسیون خونه البته اگه بلدش باشی / اینجوری بچینی بهترینه

رنگ 2024 تعیین شده و این روزا می بینیم که دکوراسیون ها نیز به این رنگ دراومدن، اگر شما هم علاقمند به این رنگ هستید با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب دیگه می بینیم که هم سال نو میلادی یعنی کریسمس خیلی نزدیک شده و هم سال نو شمسی که میشه عید خودمون. ازینور وارد سال 2024 میشیم و ازون طرفم وارد 1403 خواهیم شد که جفتشونم از رگ گردن نزدیک ترن. اما میتونیم بگیم نگران نباشید چرا که هنوز هم وقت هست برای تغییرات. خب اینکه با شروع سال میلادی خیلی از تغییرات در دنیای دکوراسیون و مد  فشن و هزار موضوع دیگه وجود داره به کنار، که خب هر کدوم در محدوده خود سختیایی دارند. اما اینکه بخوایم به جهت رسیدن به ترند های روز سبک دکوراسیون، دکور خونمون رو عوض کنیم به شدت سخته. چرا که چیدمان خونه از لوازم بزرگ و زیاد و گرونی تشکیل شدن.

اما شاید به خونواده ای واقعا بخوان در همین حد زیاد تغییرات رو تو خونشون اعمال کنند که خب باید بگیم چه شمایی که به دنبال تغییرات کوچیک هستید و چه شمایی که میخواین زیر و زبر خونه رو عوض کنین، با این مطلب همراه باشید تا به رنگ سال دکوری جدید و جذاب برای خود بسازید. 

Untitled

حالا اصلا رنگ سال 2024 چه رنگی هست؟

خب هرساله رنگ های مختلفی ترند میشن که جذابیتی چشمگیر دارن و از اونجایی که این رنگ ها خاص می باشند، باید با جسارت و البته احتیاط ازشون استفاده کرد. مثلا رنگ سال امسال به رنگ زردآلوی له شده یا یه جورایی هلویی طور هستش که توسط شرکت پنتون اعلام گشت. 

اما چطور میتونیم رنگ سالو تو دکوراسیون جا بدیم؟

این رنگ جذاب میتونه با خیلی از رنگ ها به خوبی همخون و هماهنگ بشه اما اونچه که مشخصه اینه که با رنگ ها و سایه های پاستیلی ارتباط بهتری برقرار میکنه. به علاوه این که رنگ زردآلوی له شده با رنگ های سرد به خوبی میتونه متعادل بشه و یه حس خنثی درست به فضا هدیه میده.

Untitled

دکوراسیون زردآلوی له شده با سبز آبی

یه رنگ جذاب هست به نام سبز آبی که خب یه رنگ میون سیز و آبی می باشد. رنگ زردآلوی له شده با سایه های سبز آبی همخونی خیلی جذابی پیدا میکنه و فضایی گرمسیری، فوق العاده و به شدت زیبا با روحیه ای شاد به تصویر میکشه. سایه های گرم و سرد میتونن همدیگرو درک کنن و به تعادل برسن که در نهایت انرژی و ارامش خوبی برقرار میکنن که خب میدونید که آرامش تو خونه خیلی مهمه. این که چه طیفی از سبز آبی رو انتخاب کنید مهم نیست و برمیگرده به سلیقه شما، چرا که همه اونها با رنگ سال 2024 سازگارند. مثلا از سایه رنگ های آبی فام نظیر آبی آسمونی، آبی نیلگون تا سایه های فیروزه ای و سبز همه و همه میتونن با زردآلوی له شده بی نظیر بشن اما به شرط اینکه درست انتخاب بشن.

قطعا اینکه کل خونه از این دو رنگ غلیظ بشه جذابیت نداره و شما میتونید مثلا مبلمان رو به رنگ سبز انتخاب کنید و از کوسن های رنگ سال انتخاب کنید از طرفی هم همخونی کاغذ دیواری با کوسن ها زیبایی خوبی رو میسازه که در کنار یک پارکت قهوه ای تعادلی جالب دارن. 

Untitled

ترکیب رنگ زردآلوی له شده با کرم در دکور

رنگ سال که شباهتی هم به هلویی داره با کرم هماهنگی خوبی دارن اما به شرط اینکه در انتخاب رنگ و لوازم دچار اشتباه نشید. مثلا اینکه تناژ تیره و روشن هلویی با رنگای سفید، بژ و پوست تخم مرغی سازگارن و البته جذاب. این سبک دکوراسیون میتونه فضای خونه شما رو بزرگ تر ه نشون بده چرا که بیشتر از رنگ های روشن استفاده شده و علاوه بر اینکه نور خونه بیشتر خواهد شد، بزرگنمایی خوبی هم داره.

کرم رنگیه که ما ایرانیا برای دکور خونمون خیلی استفاده می کنیم اما همراه با قهوه ای که خب اگر اهل خرج جسارت هستید اینبار بیاید و کرم رو با رنگ سال همراه کنید و متفاوت تر از پیش ظاهر خونه رو بسازید. ترکیب این دو رنگ برای اتاق خواب یک خانوم جوان و یا افرادی که روحیه ای لطیف دارند نیز به شدت پیشنهاد میشه.

earth-tone-living-room-sectional-7s5bZKnjKjLBKOCGAupxR3-2000-c6b79b7d07f943c196ba5483bbdb6c0a-800x482

آشپزخونه رو به رنگ سال 2024 چیدمان کن

معمولا استفاده از رنگ هلویی یا زردالوی له شده تو همه جای دنیا واسه اشپزخونه یه سلیقه رایجه چرا که این رنگ با المان های چوبی مثل المان های شیشه ای، پلاستیکی و یا فلزی که تو اشپزخونه زیاد هستند همخونی پیدا میکنه و به راحتی میشه از این رنگ برای آیتم های مختلف آشپزخونه استفاده کرد. مثلا اکسسوری و یا دکوری هایی که تو این فضا وجود داره و شاید هم رومیزی و و یا پرده  و از طرفی هم حتی میشه برای کابینت ها این رنگ رو به کار برد، فقط کافیه سری به کاتالوگ کابینت سازها بزنید.

peach-granite-6

حمام به رنگ سال 2024

از دلایلی که از رنگ هلوی و رنگ سال 2024 در حمام استفاده میشه خنثی بودنش هستش که خب میتونه محیط رو خیلی دلبرانه و بزرگ تر کنه و در نتیجه انرژی خوبه بده. علاوه بر این حمام هایی که با هلویی طراحی میشن از نظر زیبایی بی نظیر هستند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی