|

گیاه ماه تولدتو بشناس / اگه ماه گلت باهات یکی باشه برکت و شانس سرریز میشه تو زندگیت

در این مقاله در خصوص گیاه ماه تولد متولدین ماه های مختلف براتون صحبت کردیم که میتونید با تهیه اونها خوش شانسی بیارید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا نگهداری کردن از گل و گیاه برای خیلی از افراد تبدیل شده به یه اصل مهم چرا که خیلی ها دکور و دیزاین خونشون رو به این زیبارویان سبز میسپارن و بدون اون ها به نظر میاد که یه چیزی توی خونشون کم باشه و جالبه که این روزا در دکوراسیون مدرن هم گل و گیاه جایگاه بسیار بالایی دارن و میشه با اون ها نقطه ی کانونی ایجاد کرد و توجه رو در دکور جلب اون ها کرد بنابراین بهتون توصیه میکنیم که با توجه به این که خونه ها هم آپارتمانی شدن حتما اقدام به نگهداری از گل و گیاه ها کنید چرا که در این بین فقط زیبایی اون ها مدنظر نیست و کارایی هم دارن مثل گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه.

پس با این حساب شما میتونید از کارایی اون ها هم برخوردار باشید مثل تولید اکسیژن و تصفیه کردن هوا که در برخی از اون ها این ویژگی ها بسیار توی چشمک هست ولی نکته ای که باید به اون توجه کنید این هست که هر گل و گیاهی شرایط خاصی برای نگهداری داره که باید با در نظر گرفتن اون ها اقدام به تهیه و نگهداری از اون ها کنید مثلا در صورتی که به دنبال گل و گیاه برای قرار دادن در سرویس بهداشتی هستید باید به دنبال این باشید که بدونید چه گلی برای دستشویی مناسب است چرا که این محیط مرطوبه و شما باید به دنبال یه گیاه که با رطوبت سازگاره باشید بنابراین همیشه به شرایط نگهداری گیاه مدنظرتون توجه کنید. حالا از این ها که بگذریم بریم برسیم به موضوع مقاله ی امروز یعنی گیاه ماه تولد که در صورت نگهداری ازش شانس میاره و در اون ها رو معرفی کردیم.

گیاه ماه تولد

کاکتوس بارل یا بشکه ای گیاه ماه تولد فروردین

این گیاه زیبا بسیار طرفدار نوره و برای افرادی که در فروردین به دنیا اومدن بسیار عالیه چون مثل خود این افراد گیاه ماه تولدشون هم خیلی مقاومه و از شلوغی خوشش نمیاد؛ این جون سخت با عشق فراوان رشد میکنه و در نهایت هم ثمره ی اون گل دادنه و خوبیش هم اینه که مراقبت ازش راحته و فقط کافیه که هر یک الی سه ماه یه بار بهش آب بدید.

گیاه ماه تولد

برگ انجیری مونسترا گیاه ماه تولد اردیبهشت

این زیبا رو رو میشه یکی از مناسب ترین و بهترین گیاهانی که میشه برای متولدین اردیبهشت خرید دونست که خیلی راحت با محیط اطرافش سارزگار میشه ولی حساسه و باید به دقت ازش نگهداری بشه و در صورتی که نور شدید خورشید بهش بخوره ممکن هست که یه مقدار برگاش زرد بشه و به مرور پژمرده بشن.

گیاه ماه تولد

عنکبوتی گیاه ماه تولد خرداد

این گیاه از اون دسته از گیاهانی هست که خیلی نیازی به مراقبت عاطفی و احساسی نداره و شرایط نگهداریش راحته و به راحتی هم گل میده و میتونه در محیط های مختلف دووم بیاره فقط کافیه که به نور و آب مورد نیاز اون رسیدگی کنید تا گل های زیبای اون شکوفا بشن.

گیاه ماه تولد

آلوئه ورا گیاه ماه تولد تیر

این گیاه رو میشه یه مقدار حساس دونست ولی ویژگی های اون شبیه ساکولنت ها هست و در اکثر مواقع ترجیحش اینه که محیط پیرامونش یه مقدار روشن باشه و از این رو توی محیط هایی که آفتابی هستن بهتر میتونه رشد کنه و به این که گیاه سختگیری نیست معروف و شناخته شده هست.

گیاه ماه تولد

اچوریا گیاه ماه تولد مرداد

مراقبت کردن از این گیاه نیازمند یه برنامه ی خاص هست چرا که شبیه خوده مرداد ماهی ها بسیار منظمه و مقرراتیه و توی زندگیش دیسیپلین مخصوصی داره بنابراین در صورتی که میخواهید اقدام به خرید و نگهداری از این گیاه کنید بهتره که به زمان آبیاری، میزان نور، عوض کردن خاک و... توجه لازم رو داشته باشید.

گیاه ماه تولد

بروملیاد گیاه ماه تولد شهریور

این گیاه زیبا برای رشد نیازمند یه محیط روشن و توجه کافیه و در این شرایط میتونه یه عالمه گل بده و مثل متولدین شهریور گیاه سفت و سخت و مقاومیه که مراقبت ازش راحت نیست ولی گل های خیلی زیبایی داره و باید بیتشرین موضوعی که در مورد اون بهش توجه کنید از لحاظ دمای نگهداریه.

گیاه ماه تولد

فیلودندرون برکین گیاه ماه تولد مهر

این پیاه جذاب زیبا و بازیگوش با برگ هایی که دارای طرح های مختلف هستن مثل خود مهرماهی ها باعث القای شور و هیجان به افراد میشه و مثل مهر ماهی ها از سبک زندگیه بقیه ی گیاهان پیروی و تقلید نمیکنه و روش خودش رو برای حیات داره.

گیاه ماه تولد

کاکتوس سنگ زنده گیاه ماه تولد آبان

این گیاه منحصر به فرد در دماهای بالا بهتر میتونه رشد کنه و مراقبت از اون شبیه ساکولنت هاست و مثل آبان ماهی ها این گیاه خودش رو دررگیر عومل محیطی میکنه و باید بهش توجه کافی رو برسونید و هر دو تا سه هفته یه بار بهش آب بدید.

گیاه ماه تولد

پیله آ گیاه ماه تولد آذر

این گیاه زیبا ویژگی های خاصی داره و شبیه خود آذر ماهی ها منحصر به فرده مثلا اصلا دوست نداره که توی گیر و دار آرزوها و رویاهای بیهوده باشه و توی واقعیت زندگی کردن رو بیشتر میپسنده و به همین جهت گیاه قوی هست و میتونه خودش رو به خوبی با شرایط وفق بده.

گیاه ماه تولد

فیکوس تینکا گیاه ماه تولد دی

این گیاه هم مثل گیاه ماه تولد آذر ماهی ها در حالت کلی مقاومت خوب و بالایی داره و میتونه با شرایط واقعی و حاضر کنار بیاد و مثل دی ماهی ها بیش از اندازه توی وهم و خیال سیر نمیکنه و واقعیت ها رو اونطور که هست میپذیره و به خوبی رشد میکنه.

گیاه ماه تولد

لاکی بامبو گیاه ماه تولد بهمن

این گیاه به خوبی میتونه جدیت و بلندپروازی بهمن ماهی ها رو نشون بده و به تصویر بکشه و به خوبی توی محیط خونه دووم بیاره، حسابی منظمه و دیسیپلین مخصوص خودش رو داره و با دقت در نگهداری میتونه حسابی رشد کنه.

گیاه ماه تولد

زاموفیلیا گیاه ماه تولد اسفند

این گیاه مثل اسفندماهی ها بسیار حساس و احساسی هست و باید برای نگهداری از اون یه برنامه داشته باشید که شامل مواقع قرار گیری در معرض نور، زمان دقیق آب دادن، زمان هرس و کود دهی و... هست و از همین رو باید بهش توجه ویژه بشه و در صورت توجه منظم میتونه خودش رو با شرایط وفق بده.

گیاه ماه تولد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی