|

نگا نکن همه رو چشم و هم چشمی لوستر میخرن غول / با لوسترای شیشه ویترای یه دکور نو بساز

اگر دلتون یه لوستر متفاوت از جنس هنر و رنگ میخواد، پیشنهاد ما به شما لوستر های شیشه ویترای هستش که میتون واقعا فضا رو جذاب کنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون درست به مانند لباس برای ما آدما میمونه. همونجوری که ما تلاش می کنیم تا خوشگل بشیم و برهنه بودن خوب نیست و با لباسه که شخصیت و زیبایی پیدا میکنیم، خونه هم اگه خام باشه قطعا اون روح و آرامشی که باید رو نداره و از طرفی هم زیبایی که بعد از دکوراسیون میگیره قابل مقایسه با حالت خالیش نیست! اما بیاید یکم ملموس تر صحبت کنیم. دیدن ما میخوایم یه استایل توپ بزنیم میریم و به جز لباس اصلیمون یه حالمه جزئیات مثل اکسسوری و شال و آرایش و … میخریم و سعی بر این هم دارین تا یه هماهنگی جذاب میونشون ایجاد و همه چیز رو به هم وصل کنیم؟ دکوراسیون خونه هم دقیقا همینه و ما باید براش اول بیایم وسایل مورد نیاز بزرگ و اصلی رو بخریم که میشه همون مبلمان و فرش و تلویزیون و یخچال و غیره، اما اونچه که میتونه تکمیل کننده باشه و یه مکمل خیلی مهم هستش اکسسوری هایی مثل قاب عکس و لوستر و دکوری و گل و گلدون و تابلو و … می باشد که خب همه اینها کنار هم جذابن.

اما بیاین یکم ریز بین تر بشیم و مثلا بریم سراغ لوستر. لوستر از انواع مختلفی دارند که متناسب با فضا  کارکرد و میزان نور و بودجه و ابعاد انتخاب میشه. لوستر ها خیلی خیلی تنوع دارن و درسته که تو رنگ خیلی مختلف نیستن و فقط یکسری از رنگاشون بیشتر مورد توجه قرار میگیره، اما در واقع ظواهری متفاوت دارن که شما دوست عزیز باید با توجه به اونچه که نیازتونه و البته سلیقتون، انتخاب و خریداری کنید.

Untitled

وقتی میخوای لوستر بخری عنان از کف نده!

یکی از نکاتی که خیلی تو انتخاب لوستر مهمه اینه که وقتی شما وارد بازار لوسترها میشید و می بینید انواع و اقسام مدلا از سقف آویز هستن و حسابی دارن میدرخشن، اصلا یادتون میره چی میخواستین! اینی که میگیم لفظ نیست و کاملا واقعیته چرا که درخشش لوستر ها و خوشگلیشون اونقدری جشمکیر هست که آدم یادش میره اصلا چه مدلی می خواست چه قیمتی می خواست و اصلا برای کجا میخواست!

آخه دیگه الان مثل قدیم هم نیست که مدل لوستر معمولی باشه و اونقدری شیک و گرون و پر جزئیات شدن که واقعا حواس برای آدم نمیزارن. اما بیاین کمی دور بشیم از مدل لوسترای خیلی اشرافی و شلوغ و تکراری. در انی مطلب قراره با یه سبک لستر جذاب و رنگی آشنا بیشم مخصوص اونهایی که با هنر و رنگ رابطه خوبی دارن و دلشون یه فضای یکم متفاوت میخواد. تا به حال اسمی از لوستر با شیشه های ویترای شنیدین؟

Untitled

لوستر ویترای واسه چه فضاهایی خوبه؟

لوستر ویترای تو طرح و نقش های مختلفی وجود داره. میتونین از لوسترهایی که شیشه‌ های بزرگ و شفاف دارن استفاده کنید که نور رو به شکل یکنواخت تو اتاق پخش می‌ کنن. یا مثلا لوسترهایی با شیشه‌ های رنگی و طرح‌ های خاص وجود داره که به دکوراسیون داخلی فضای شما میتونه زندگی ببخشه. داشتن لوستر هایی که دارای شیشه ویترای هستن تو فضاهایی که بزرگن و دکوراسیون ساده و مینیمال دارن، یه طراحی شیک و مدرن و جذاب میسازن. همچنین، این نوع لوسترها تو فضاهای کوچیک هم میتونن به عنوان یه آیتم تزئینی خیلی خفن باشن.

بنابراین، اگه دلتون یه لوستر شیک و از طرفی هم منحصر به فرد هستید، لوستر ویترای یه ایده عالی هستش که به دکوراسیون داخلی شما زیبایی و ظاهری خاص هدیه میده.

Untitled

رقص نور و سایه به این میگن

لوستر ویترای به "رقص نور و سایه" معروفه که خب یه قطعه هنری استثنایی هستش که با طراحی های خلاق و استفاده از شیشه های ویترای مختلف و متنوع، یه تجربه دیدنی منحصر به فرد و تک رو به ایجاد میکنه. در این لوستر ها خب چون نورهای رنگارنگی رو از طریق شیشه های ویترای خوشگلشون رد میکنن و سایه های باحال و متحرکی رو روی دیوارها و سقف میندازن. ترکیبی که بین نور و سایه هستش یه احساس آرامش و شگفت انگیز به فضا میده. هر کی با چنین صحنه ای روبرو بشه به شگفتی این لوستر ایمان میاره و در واقع اونها میتونن هر فضای ساده ای رو نا ساده و هیجان انگیز کنند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی