|

هر چیزی که یه زن با سلیقه میخواد تو سبک مدرن هست / خانوم خونتو اینجوری بچین و عشق کن

یکی از سبک هیا جذاب و که آرامش خاصی هم در خود شجای داده، سبک دکوراسیون مدرن هستش که ویژگی های خاص خودش رو داره و قراره باهاش آشنا بیشم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیا، دنیای پیچیده ای شده. زندگی همه ما این روزا جوریه که اگر غفلت کنیم و به سرگرمی ها بپردازیم به کل افسار زندگی از دستمون در میره و اونوقت که دیگه سخت میشه اوضاع رو جمع کردن. به همین دلیل باید خیلی موراد رو بر پایه سادگی گذشت تا بتونیم به اصلیات زندگی برسیم  خودمون رو به سمت جلو بکشونیم. مثلا یکی از سادگی ها سبک دکوراسیون خونست! بله بی شک انتخاب سبک دیزاین و آیتم های مورد استفاده تو هر خونه ای تاثیر گذار هستند. سبک مدرن دقیقا همون سبکیه که میتونه شما رو به اونچه که دلتون میخواد برسونه. 

شاید بشه گفت سبک مدرن پر آرامش ترین سبک دکوراسیون محسوب مبشه که میتونه در عین حال که زیبایی رو تقدیم اعضای خونوادش کنه، تازه یه آرامش خوبی هم داره که شما رو از تمام شلوغی های شهر به دور میکنه. دوست دارید با این سبک آشنا بشید تا شما هم به ویژگی های این سبک جذاب برسید؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

فضای باز در سبک مدرن - 2

یه توصیف ساده از سادگی سبک مدرن در دکوراسیون خانه

خب اصل اول در این سبک اینه که شما باید سادگی رو در کنار کاربردی بودن اولویت قرار بدید. واضح تر بگیم این که شما باید از هرچیزی که رنگ و بوی تجملات بگیره دوری کنید و سادگی در رنگ ها و مدل ها رو به شلوغی در رنگ ها ترجیح دهید. مینیمال پسند ها شیفته این سبک هستند. در مدرن بودن شما چیزی از طرح و نقش های آنچنانی نمی بینید و اونچه که خیلی به چشم میاد رنگ های ملایم هستند. البته نه رنگ هایی که هیچ روحی ندارند، بلکه ملیح هستند.

دکوراسیون-مدرن-780x450

سبک مدرن تو معماری داخلی چجوریه؟

خب همه ما معمولا هر چیزی که جدید و ترند باشه و البته متفاوت، مدرن خطاب می کنیم. اما در این مطلب ما میخوایم راجب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن صحبت کنیم که برمیگرده به قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم. در این سبک طراحی داخلی معمار جان بر این تلاشه که پالت رنگی تک رنگ، خطوط صاف و ساده، مواد و مصالح موجود در طبیعت و نور خورشید و البته خونه ای ساده برای شما طراحی کنه.

این سبک در ابتدا برای خونه های با متراز کوچیکه اما خونه های بزرگ هم میتونن ازش بهره ببرند. چرا که طراحی ویژه یا داره و کمک میکنه که فضای شما بزرگ تر نشون داده بشه. اگر از طرفداران سادگی هستید این سبک برای شماست. در ادامه هر آنچه که هست همگی ویژگی های این سبک محسوب میشه.

تصویر-شاخص-سبک-مدرن

عناصر طبیعی در وسایل خونه مدرن

تو این سبک از دکوراسیون داخلی، تمام عناصر و مواد و مصالح موجود در فضا حرفی برای گفتن دارند. و این سبک چوب و فلزات جایگاه ویژه ای دارند که البته پلاستیک هم در ساخت خیلی از آیتم ها تاثیر گذاره. فلزات براق و شیشه رو در آشپزخونه، پایه‌ های مبلمان و چارچوب کنسول و حتی گلدون های تزیینی فلزی براق میتونید پیدا کنید.

modern-home-decoration-min

مبلمان مدرن برای چیدمان خونه مدرن چجوریه؟

مبلمان مدرن چجوری هستن؟ مبلمانی که سادگی و کاربردی بودن شرط اصلیشون برای ورود به خونه هستش. شما تو قسمت های مختلف این سبک مبلمان به راحتی خطوط صاف و ساده رو می بینید و حس می کنید که خب برای رعایت کامل سادگی، پارچشون هم هیچ طرح و نقشی نداره. 

بنابراین مبلمان، کابینت‌ ها و حتی دیوارها همگی ساده هستند و کنده کاری و احجام اضافه ای نمی‌بینید. در واقع طراح اصرار داره با سادگی بیش از اندازه نگاه بیننده رو به هنر و خلاقیت خودش جذب کنه.

کفپوش خونه های مدرن از سنگ، پارکت و یا سرامیک براق هستش زیر فرشای کوچیک خودنمایی دارند. سادگی مبنای اصلیه این سبکه و فرشها هم نقش و نگار های خیلی شلوغ و طرح های هندسی و نقوش شلوغ ندارند.

15 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی